Gå til innhold

Er det sant at alle menn og damer som drar på seminar er utro.

Jigva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Neida. Jeg er ofte på kurs og seminarer, men har ikke sett noe til det. Vi har det gøy sammen med kolleger, går ut og spiser og tar noen glass vin, men det er bare hyggelig.

Likevel tror jeg det er vanlig i noen miljø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tviler

Nei, jeg håper endelig ikke det. Min mann var på en helgs seminar for noen måneder siden. Jeg tror ikke han var utro nei. Har selv vært på seminar med jobben og jeg var jo ikke det. Jeg tror allikevel at de som har seg på seminar, ville en eller gang vært utro allikevel. Tror ikke at det er fordi at det er seminar at de er utro, de er bare laget sånn, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg reiser på 6-7 seminarer/konferanser med jobben i året. Jeg har aldri sett noe til at noen driver og har seg. Verken de med eller uten kjæreste som venter hjemme. Ei heller kjenner jeg andre som har erfaring med at konferanser med jobben er store utrosteder. Så jeg aner ikke hvor disse mytene kommer fra.

Den delen av paret som blir alene hjemme har jo like stor mulighet til å være utro som den som er på reise, når man ser sånn på det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naturligvis er det sant. "Seminar" er kun et penere ord på at man skal ha en eneste lang orgie med kollegaer, kunder og leverandører. Hvorfor tror du egentlig at ektefeller aldri blir invitert med? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlig for noen og helt utenkelig for andre.

De som er utro på seminar er vel utro ellers også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Naturligvis er det sant. "Seminar" er kun et penere ord på at man skal ha en eneste lang orgie med kollegaer, kunder og leverandører. Hvorfor tror du egentlig at ektefeller aldri blir invitert med? :lur:

Fillern.. jeg har vært på feil type seminar. :sur: Din type høres morsommere ut. :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fillern.. jeg har vært på feil type seminar. :sur: Din type høres morsommere ut. :mrgreen:

Feil bransje! :sjarmor:

Ser for øvrig for meg invitasjon til bibliotek-seminar: Bolling og bøker II :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seminara

Jeg har bare opplevd en kollega som har vært utro på hvert seminar, men det hører med til historien at han var utro også utenom seminarer. En dag ble han plutselig alene for kona orket ikke mer utroskap, skal si han falt sammen og ble helt knekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil bransje! :sjarmor:

Ser for øvrig for meg invitasjon til bibliotek-seminar: Bolling og bøker II :fnise:

Dårlig med bolling her gitt. Har til og med testet seminar på Kiel-fergen.

Men innen mitt fagområde er det mest damer og jeg er ikke like overbevist om at orgier er mitt foretrukne valg på seminar. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen gang sett en kjekk og tagbar mannlig bibliotekar i passende alder?

Tror tverrfaglige seminarer må til da, gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig med bolling her gitt. Har til og med testet seminar på Kiel-fergen.

Men innen mitt fagområde er det mest damer og jeg er ikke like overbevist om at orgier er mitt foretrukne valg på seminar. :sjenert:

Det er derfor det er et uttalt mål å få jevnere kjønnsfordeling innen ulike yrker, skjønner du. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er derfor det er et uttalt mål å få jevnere kjønnsfordeling innen ulike yrker, skjønner du. :jepp:

*er for likestilling* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på et seminar og der var det j.... mye flørting, av alle parter.

Synes det er slik på jobb fester også, en gift mann på jobben liker å flørte med alle de unge ekstrahjelpene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest

I internasjonale bransjer som f.eks. innen olje/gass er det ganske vanlig med utroskap. Folk reiser mye, bor på ulike steder og er ofte borte fra konene i lange perioder. Det blir mye utroskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Lydspråke

Egentli burte de ansettes prostituerte på åljeplattformene, for de kan være en sikkerhetsrisiko om en ikke får tømt seg åfte nok. Stakkars jenter såm er ansatt på disse riggene, de må jo bli utsatt får et enormt gruppepress åm å knulle. De burde jenspeile sæi i høyere lønn når en er jente på boreplattformer, såm kompangsasjon får å være boreplattform-felleshøl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Egentli burte de ansettes prostituerte på åljeplattformene, for de kan være en sikkerhetsrisiko om en ikke får tømt seg åfte nok. Stakkars jenter såm er ansatt på disse riggene, de må jo bli utsatt får et enormt gruppepress åm å knulle. De burde jenspeile sæi i høyere lønn når en er jente på boreplattformer, såm kompangsasjon får å være boreplattform-felleshøl.

YYYME!! :rope: Skriv på bokmål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...