Gjest Sniken (uinlogget) Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Er det noen som har erfaring med å kun bestille flyreise fra charter selskapene for så å leie hotellrom selv direkte fra et hotel på reisemålet? Lurer på om dette lønner seg kontra å kjøpe en full pakke fra reiseselskapene.
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Er det noen som har erfaring med å kun bestille flyreise fra charter selskapene for så å leie hotellrom selv direkte fra et hotel på reisemålet? Lurer på om dette lønner seg kontra å kjøpe en full pakke fra reiseselskapene. Vet ikke om det lønner seg, men det er greit i forhold til at man flytte på seg i løpet av ferien og finne ut hvor man liker seg best. Tilgjengeligheten for mere uavhengige aktører er ulik på de forskjellige destinasjonene. Vet ikke hvor du skal, men som grunnregel kan du tenke at jo lenger øst det er, jo lettere er det finne bedre uavhengige bosteder.
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 Kan kanskje lønne seg i lav sesongen, men i høysesongen blir det nok heller fort dyrere.
Leanne Skrevet 14. juni 2008 #4 Skrevet 14. juni 2008 jeg forhørte meg med et charter selskap ang fly og hotell, så undersøkte jeg litt selv... Endte opp med å bestille fly billetter på Norwegian og booket det samme hotellet selv mye billigere ved å selv sende de en mail. Jeg sparte ganske mange tusen på en reise for 4... Så det er i alle fall verdt å undersøke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå