Gjest Nykosa Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Akkurat kommet hjem igen og må bare fortelle, føler meg så flau nå. min beste veninde mente tydeligvis jeg trengte å møte en mann, (er enslig mor og det har vært en stund siden, så hu har jo rett). Hun hadde hørt fra ei annen veninde hun kjenner, om han..fortalte hun utpå kvelden etter at jeg ble kjent med han, utrolig kjekk og trivelig og fikk så god kontakt at jeg ble med han hjem!(Første gangs ONS for meg) det hele var så naturlig og fint og jeg ble skikkelig opphisset med han, avslappet, og ga meg helt hen. Vel, jeg vil tippe at det min veninde hadde hørt om han måtte være om hans penisstørrelse som var bare helt utrolig diger. (Gjett om jeg skal sjekke i morgen). Vel,det jeg lurer på var om jeg fikk sånn utløsning, sånn våt som jenter kan få.(Har bare lest litt om det.)Jeg var skikkelig opphisset og jeg merka d ikke selv engang.(Han kom inn i meg bakfra og han fortalte meg etterpå).Først var dt en skvett i det han kom bak meg,før han i det hele tatt hadde pentrert! Så kom det mer i det han "forsøker"å penetrere.(Han brukte heldigvis lang tid for den var såå tykk og da "skvetta" det også litt under d. Det jeg har lest er dette kommer i sammenheng med orgasmen, men dette var jo lenge før orgasmen. Syns det var flaut å oppdage hvor våt sofaen hans ble.. Har noen opplevd dette at det kan komme før han har kommet inn i skjeden?
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Akkurat kommet hjem igen og må bare fortelle, føler meg så flau nå. min beste veninde mente tydeligvis jeg trengte å møte en mann, (er enslig mor og det har vært en stund siden, så hu har jo rett). Hun hadde hørt fra ei annen veninde hun kjenner, om han..fortalte hun utpå kvelden etter at jeg ble kjent med han, utrolig kjekk og trivelig og fikk så god kontakt at jeg ble med han hjem!(Første gangs ONS for meg) det hele var så naturlig og fint og jeg ble skikkelig opphisset med han, avslappet, og ga meg helt hen. Vel, jeg vil tippe at det min veninde hadde hørt om han måtte være om hans penisstørrelse som var bare helt utrolig diger. (Gjett om jeg skal sjekke i morgen). Vel,det jeg lurer på var om jeg fikk sånn utløsning, sånn våt som jenter kan få.(Har bare lest litt om det.)Jeg var skikkelig opphisset og jeg merka d ikke selv engang.(Han kom inn i meg bakfra og han fortalte meg etterpå).Først var dt en skvett i det han kom bak meg,før han i det hele tatt hadde pentrert! Så kom det mer i det han "forsøker"å penetrere.(Han brukte heldigvis lang tid for den var såå tykk og da "skvetta" det også litt under d. Det jeg har lest er dette kommer i sammenheng med orgasmen, men dette var jo lenge før orgasmen. Syns det var flaut å oppdage hvor våt sofaen hans ble.. Har noen opplevd dette at det kan komme før han har kommet inn i skjeden? Huff å Huff å Huff å HUFF! Ingenting ved sex er FLAUT bare så det er sagt. Ja det kan komme før du er penetrert
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 Jeg har et liggnende problem tror jeg.. når meg å kjæresten min holder på, blir jeg så ufattelig våt.. så av å til når han kommer inn i meg er det akkurat som å høre skvulpe lyder,,, går det ann å gjør noe me det ? tviler sterkt, kommer ihvertfall aldri til å trenge glidemiddel, kremt.. Hvorfor skal du gjøre noe med det? Ingenting er bedre enn en dyvåt fitte,mmmmmmmm,deilig å bare kjenne saftene rundt pikken.
SMann Skrevet 13. juni 2008 #5 Skrevet 13. juni 2008 Slapp helt av. Det har vært flere tråder på dette. De fleste av oss menn liker at kvinner blir våte og har ingen ting mot at kvinnen spruter heller (mange tenner på det).
Gjest Nykosa Skrevet 17. juni 2008 #6 Skrevet 17. juni 2008 Jeg har et liggnende problem tror jeg.. når meg å kjæresten min holder på, blir jeg så ufattelig våt.. så av å til når han kommer inn i meg er det akkurat som å høre skvulpe lyder,,, går det ann å gjør noe me det ? tviler sterkt, kommer ihvertfall aldri til å trenge glidemiddel, kremt.. Fint å høre fra noen andre om dette. Skjønner jo at vi ikke trenger å være flaue når vi har sex, men for meg var dette en helt ny kroppslig reaksjon på noe fint og deilig. Blei veldig overraska ja. Trenger visst ikke glidemiddel jeg heller nei, kremt..kremt hehe.Det blir masse skulpelyder hos heg også, visst fullstendig normalt. Jeg har møtt han igjen og det som er litt...pinlig på en måte da syns jeg,(er vel sjenert da),er at det "skvetter"fra meg før og idet han penetrerer. Akkurat som jeg er såå desperat liksom. (Men har jo vært alene litt for lenge da..) Vel, det er vel et luksous"problem" uansett
mettemarit_ikke Skrevet 17. juni 2008 #7 Skrevet 17. juni 2008 Menn liker at kvinner blir våte. Det får dem til å føle seg viktige :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå