Gå til innhold

www.snartmamma.com

Rufus

Anbefalte innlegg

Hei...

Vet ikke om dette er riktig sted, men håper dere kan hjelpe meg alikevel....(eller mod. flytte den til rett sted...)

Prøver og komme inn på www.snartmamma.com og www.nybaktmamma.com, men får ikke sidene opp. Er det noen som vet om de har noe vedlikehold eller no??....eller er de bare borte??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

på www.snartgravid.com ligger denne meldingen ute:

(fra admin på SM og NM)

Vi har dessverre alvorlige serverprblemer. Først knakk serveren til NybaktMamma, og vi måtte flytte NM over til samme server som SnartMamma. Dette er bare midlertidig, frem til vi får oss en ny server til NM. SM-serveren får problemer med dobbel mengde trafikk, og derfor har vi måttet sette en midlertidig grense ved 300 samtidige brukere. Dette er årsaken til meldingen du har fått.

Dessverre ser det ut til at det også er noe galt med serveren til SM, og vi har gitt beskjed til de vi leier av om å sjekke opp saken. Vi venter på svar.

Det er bare å beklage at det blir mye problemer for brukerne våre. Men vi håper å få ordnet dette så fort som mulig. Vi har jobbet frem til kl. 4-5 om natten i flere dager nå, men hele tiden dukker det opp nye problemer.

Men som sagt; vi venter på svar fra de vi leier servere fra. Så fort vi får denne tilbakemeldingen vil vi vite mer.

Beklager problemene dette fører med seg for dere!

Vi jobber på spreng.

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Pernille (moderator) på SG la inn denne meldingen:

Jeg fikk nettopp mail fra Silje. Den siste serveren har gått i sju stein også nå, så dette kan ta litt tid.

Hun skulle prøve å komme inn her med en melding om tingenes tilstand i løpet av kvelden.

Tråden det er snakk om inne på SG er denne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1000takk!!!!!

Ble nesten litt bekymra, jeg - og lette helt klart ikke godt nok på den siden som jeg kom inn på !!

...takk igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...