Gå til innhold

nutrilett

Anbefalte innlegg

Gjest lillelinn
Skrevet

hei

jeg startet på kuren for noen dager siden..

problemet er at jeg kun får i meg 1 eller 1.5 pakke om dagen av dette, utenom det drikker jeg vann. har spist 1 boks tunfisk om dagen i tillegg.

har det noe å si på effekten at jeg kun tar 1 pakke? i forhold til det som står på boksen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

1 - 1 1/2 til dagen er ALTFOR lite. Mener å huske at 1 inneholder litt over 100 kcal. Så med tunfisken, får du altså i deg kun 300 kcal. til dagen?

Gjest Gjest_solsikke_*
Skrevet

300 kcal dagen?

I så fall så kjører du forbrenningen din nedenom og hjem, dette er slik jojo slankere holder på, leve på minimum som senker forbrenningen for så å legge på seg slik at man ender opp med å veie mer enn i man gjorde i utgangspunktet.

Gjest lillelinn
Skrevet

men jeg får ikke i meg mer... bruker 20 min på å drikke det jeg gjør...

det skjer så my annet tragisk i livet akkuratt nå...

hadde jeg ikke fått streng beskjed av familie om å få i meg noe av den gjørma hadde jeg ikke fått i meg annet enn vann.. 300 er vel bedre enn ikke noe?

Gjest Elfrida
Skrevet
300 er vel bedre enn ikke noe?
Jo. Men hvis du sliter med å få i deg næring fins det energidrikker på apoteket som antageligvis går lettere ned. Du kan jo forsøke det i tillegg?
Gjest lillelinn
Skrevet

skulle helst hatt vekk 40 kg i tillegg hehe

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, men da må du spise mer. Ved å spise 300 kcal. til dagen mister du MYE muskelmasse. Muskler er med på å forbrenne fett, så hvis du mister såpass mye muskler ødelegger du også fettforbrenningen din helt. Har du lyst å sitte igjen med masse fett, og ingenting muskler?

Gjest lillelinn
Skrevet

klart ikke,mim mamma sier og alt det der. problemet er at jeg får det bare ikke til...:(

Skrevet

Får du ikke til å få i deg mer pga du ikke liker nutrilett? Jeg prøvde nutrilett. Helt ærlig? Den smakte forferdelig. Jeg kjøpte meg istedenfor noe annet, kalt noka. Det er helt det samme, men smaker veldig mye bedre og er litt dyrere. Ikke mye, 50-60 kr.

Det som skjedde med meg var egentlig at jeg bare fant ut at vanlig mat er bedre :ler: Jeg fant ut at det er lettere å regulere vekten med å kontrollere hva man spiser av vanlig mat.

300 kcal til dagen er uansett alt for lite. Ved vektnedgang skal en ha rundt 1200-1300 kcal.

Gjest lillelinn
Skrevet

vet dere hva som skal til for å forbrenne 1000 cal?

hvor mye må man gjøre ? og hva er best?

Gjest lillelinn
Skrevet

dvs.. jeg kunne sittet stille i hele dag og forbrent mer enn jeg har tatt inn:O

Gjest Gjest
Skrevet

Hvorfor tenker du på vektnedgang når du tydeligvis viser frustrasjon mpt. at du ikke får i deg nok mat pga. dårlig matlyst? Noe som skurrer.

Gjest Naria
Skrevet

Du sier det skjer så mye tragisk i livet ditt akkurat nå, og det er derfor du ikke får i deg mer enn du gjør. Da tror jeg at jeg hadde lagt slankingen på hylla til jeg følte meg bedre.

Gjest Gjest
Skrevet

Ettersom jeg leste i en annen tråd er dette en meget overvektig person som holder på å utvikle en spiseforstyrrelse.

Jeg vil virkelig anbefale deg å få i deg noe mer kalorier om du klarer, selv om du går ned i vekt vil dette tære på muskler og formen din. Du bør også søke profesjonell hjelp før det går for langt.

Gjest Lillebøll
Skrevet

Men hva er poenget liksom, når du slutter æser du opp 80 kg. Og hvor gøy er det?

Gjest lillelinn
Skrevet

det er da jeg tenker... da får jeg bare la være å spise mer da...

jeg er bare dritt lei og sliten for tiden-

tanken på mat i det store og det hele er bare .. ekkel.. nei,, jeg er ekkel...

jeg vet ikke-

gir opp for litt... melder meg ut av verden denne helgen..

så får jeg melde meg inn igjen på mandag

Gjest Purple Haze
Skrevet

jeg er bare dritt lei og sliten for tiden-

tanken på mat i det store og det hele er bare .. ekkel.. nei,, jeg er ekkel...

jeg vet ikke-

gir opp for litt... melder meg ut av verden denne helgen..

så får jeg melde meg inn igjen på mandag

Det er ingen som sier du skal la være å spise, snarere tvert i mot. Alle råder deg til å spise mer. Spis riktig, og du skal se du føler deg bedre. Utrolig hva et sunt kosthold kan gjøre med både kropp og sjel.

Gjest Lillebøll
Skrevet

Vis du leser det som skrives anbefaler alle deg til å spise mer, og spise riktig! Nutrilett er ikke riktig. Sunn kost er riktig vis du skal ned. Nutrilett finnes ikke sunt.

Skrevet

Eller kanskje du bør ta kontakt med fastlegen din. Skriv ned på en lapp hva du vil snakke med h*n om, sånn at du er sikker på at du får tatt opp alle aspekter med ting du sliter med for tiden.

Det kan være bra å prate med en som kan dette og som ser deg. Ikke stol på forumer for å få hjelp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...