Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Har helt nedpå med Tine iste i varmen, og kom plutselig til å tenke på at det kanskje inneholdt koffein? Isåfall er det jo ikke bra å drikke så mye..
Gjest Gjest_Lisa_* Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Iste pleier vel å inneholde koffein, men i så fall skal det vel stå på kartongen?
Blåbæret Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 Er ikke koffein i isteen. Bare til å lese på pakken så finner man ut slikt
wind-up bird Skrevet 13. juni 2008 #5 Skrevet 13. juni 2008 Jeg tror ikke det er påbudt å oppgi koffeininnhold, og te inneholder jo i utgangspunktet koffein. Jeg ville altså ha konkludert motsatt. Dersom det ikke står at den er koffeinfri, så ville jeg ha regnet med at det var noe koffein i den.
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2008 #6 Skrevet 13. juni 2008 http://www.fertility.no/norway/pregnancy/M...cy/Caffeine.jsp Ja, mye mer enn i cola.
Blåbæret Skrevet 13. juni 2008 #7 Skrevet 13. juni 2008 TS spurte spesifik om Tines iste. Her her står det ikke at det er koffein i isteen.
Gjest Eurydike Skrevet 13. juni 2008 #8 Skrevet 13. juni 2008 TS spurte spesifik om Tines iste. Her her står det ikke at det er koffein i isteen. Det gjør vel ikke det? Dvs det står at isteen inneholder ekstrakt av sort te. Og sort te inneholder som kjent koffein.
Blåbæret Skrevet 13. juni 2008 #9 Skrevet 13. juni 2008 Det gjør vel ikke det? Dvs det står at isteen inneholder ekstrakt av sort te. Og sort te inneholder som kjent koffein. :gjeiper: Gir meg =) Har ikke sååå mye kunnskaper. Tengte som så at det ville stå der om det var det i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå