NonJuan Skrevet 20. mai 2003 #1 Del Skrevet 20. mai 2003 Disse menneskene har jeg ikke hørt fra på en laaaang stund! Rita Ricky21 Abcd #Jenny# Sølvpila Musse Sexyet Kirin Kvinne;-) Kaja Henny Sofie Klara Vinga *Alex* Hvoooooor er du!!!! Og Denne!!!! TIL NON JUAN. FRA Jeanett Ser du gir meg repremande en gang til. Det er mange vakre ting her i verden, men vi ha alle ulike måter å utrykke dem på.Det jeg skrev som du ikke likte er fasktisk en vakker beskrivelse av det å Elske som du uyrykker det, her hvor jeg kommer fra. Her å si Å KNULLE, er for oss VAKKERT.!! Svaret på hvorfor jeg ikke er Don Juan!!!! RE: Til Non Juan og Jenny Av: Salvie Forstår hvorfor Non Juan ikke er Don Juan! Knulle er et dekkende og morsomt ord! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 20. mai 2003 #2 Del Skrevet 20. mai 2003 Du glemte klara! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 20. mai 2003 #3 Del Skrevet 20. mai 2003 og hva med oss da??? vi som ER her NÅ?? Er vi'kke bra nok eller Prøv å konse om de som er her nå da........istedetfor de du ville ha her....... Du vet det - "når man ikke får den man elsker - så får man elske den man får"...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 20. mai 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 20. mai 2003 Kjære "usikker" Joda..... koselig med dere oxo dah..... men alle har vi lengsler?? Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 20. mai 2003 #5 Del Skrevet 20. mai 2003 Og hvor er Bria?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 20. mai 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 20. mai 2003 Bria? Kan ikke akkurat huske denne personen i farten! Beklager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 20. mai 2003 #7 Del Skrevet 20. mai 2003 Bria har t.o.m vært moderator her.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 20. mai 2003 #8 Del Skrevet 20. mai 2003 Bria? Kan ikke akkurat huske denne personen i farten! Beklager! NonJuan, da... og du etterlyser "gamle brukere"... Bria måtte omdisponere tiden sin av ulike årsaker, så hun er nok sjeldnere på KG enn før - men hun er nok innom iblant! *klemmer Bria hvis hun leser dette* Hilsen en annen eks-moderator! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 20. mai 2003 #9 Del Skrevet 20. mai 2003 Vinga er da her av og til. Senest før i dag om sko på Kropp og Helse. Heldigvis er Vinga her! Tusenfryd savner lange og morsomme diskusjoner med Sølvpila. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 21. mai 2003 #10 Del Skrevet 21. mai 2003 Jeg er her, antar du mener meg, selv om du skrev Sofie. Men hvor er Kristian(71)???? PS. Hyggelig å bli husket NON. Hvor har så du vært? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bria Skrevet 21. mai 2003 #11 Del Skrevet 21. mai 2003 Hei Lisa-beth og Væren!!! Joda jeg er en sjelden gang innom og leser KG! Jeg savner det å ikke kunne være her så ofte som før, men jeg kommer tilbake...har ikkeglemt noen av dere...og det var da VELDIG KJEKT at noen husker meg etter så pass lang tid som jeg har vært vekke. Når ting faller på plass og tiden blir mer på min side så skal jeg begynne å ha innlegg her også, ikke bare lese KG. Klem til dere alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smil Skrevet 21. mai 2003 #12 Del Skrevet 21. mai 2003 Hva mener du med "gamle brukere", Non Juan? Jeg har vært her lenger enn deg så! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 21. mai 2003 #13 Del Skrevet 21. mai 2003 Men hvor er Kristian(71)???? Jo, det skal jeg fortelle deg! :cry: :x :evil: Han har møtt et eller annet kvinnemenneske som nekter ham å leke på KG! Tror jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 21. mai 2003 #14 Del Skrevet 21. mai 2003 [Han har møtt et eller annet kvinnemenneske som nekter ham å leke på KG! Tror jeg da... Det er det verste jeg har hørt!!!! (men må medgi at jeg faktisk er litt skuffa nå, hadde ikke trodd at Kristian var en slik "tøffel" at han lot damene bestemme slikt).. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 21. mai 2003 #15 Del Skrevet 21. mai 2003 Jeg vil ha tilbake lekekompisen min!!!! :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 21. mai 2003 Forfatter #16 Del Skrevet 21. mai 2003 Smil Lenger enn meg?? Er det mulig a? :o Det jeg mener med gamle brukere.... er rett og slett folk som var her da... jeg skrev innlegg for fullt! Kanskje de har endret nick? Sofia..... så klart..... det er jo deg.... :oops: Klemmer deg litt xtra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 22. mai 2003 #17 Del Skrevet 22. mai 2003 Klemmer tilbake NON. Jeg husker godt mange "hete" diskusjoner vi hadde før. Det må da være minst 2 år siden... Godt å se deg igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 23. mai 2003 #18 Del Skrevet 23. mai 2003 Med så mange faste brukere som skifter nisc hele tiden, så er det ikke lett å følge med på hvem som her her og ikke da... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå