Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Noen her som har prøvd braun silk epil xpressive? Er den bra?.... Og hva kan jeg gjøre med inngrodde hår?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her, her og her kan du lese litt om epilering/Braun Silk Epil.

Inngrodde hår kan du dra ut med pinsett. For å forhindre inngrodde hår kan du f.eks bruke Unirens fra kondomeriet, den er ti kroner dyrere på Vita.

Gjest Gjest_Silje_*
Skrevet

Jeg kjøpte noe som heter Tend Skin i USA for et par år siden og har brukt det siden. Ser de har fått det i Norge nå også, bestillte nylig en ny flaske. Er veldig drøyt i bruk og har gitt gode resultater for meg. Kjøpte den her, godt mulig du finner den andre steder også. Unirens er også finfin, men ikke like drøy og syns ikke den er helt like god.

Skrevet
Noen her som har prøvd braun silk epil xpressive? Er den bra?.... Og hva kan jeg gjøre med inngrodde hår?

Hei,

jeg har kjøpt den, men har ikke fått brukt den ordentlig tok bare en liten test på leggen.. Jeg skal bruke den imorgen, kommer tilbake å forteller hvordan det går.

Peeling av huden skal visst være bra for å unngå inngrodde hår. Har Hjulpet litt på meg, men nå har jeg ikke gjort det på en stund.

Silk epil Xpressive skal være bra (i følge det jeg har lest ), og det burde den være så mye som den koster :-D

Gjest Gjest
Skrevet
Hei,

jeg har kjøpt den, men har ikke fått brukt den ordentlig tok bare en liten test på leggen.. Jeg skal bruke den imorgen, kommer tilbake å forteller hvordan det går.

Peeling av huden skal visst være bra for å unngå inngrodde hår. Har Hjulpet litt på meg, men nå har jeg ikke gjort det på en stund.

Silk epil Xpressive skal være bra (i følge det jeg har lest ), og det burde den være så mye som den koster :-D

Tusen takk for svar alle sammen:).... No har jeg bestilt med trend skin... Så får jeg håpe den virker:)

Gjest Gjest
Skrevet
Tusen takk for svar alle sammen:).... No har jeg bestilt med trend skin... Så får jeg håpe den virker:)

tend skin mener jeg.... Ser jeg gjør mye feil her når jeg skal svare.... Er ganske ny her, så tror jeg må sette meg litt inn i ting ja:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...