Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Har ikke flydd på evigheter nå.

Skal reise fra Sola flyplass til Oslo. Når burde jeg møte opp? Pleier det være mye køer der? Reiser tidlig på dagen, ca 08.30.

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du skal sjekke inn, så må dette være gjort senest 40 min før avgang. Har du kun handbaggasje kan du gå rett til gate.

Jeg pleier å komme til flyplassen mellom 60 og 90 minutter før avgang på innenlandsflyvninger.

Skrevet

I 8.30 tiden er det mange som reiser til Oslo. Reiser du med bagasje? Om ikke, kan du gå rett til gate, og behøve ikke være der før 30 min før flyavgang.

Dersom du reiser med bagasje, må du være ferdig innsjekket senest 30 min før flyavgang. Innsjekk åpner 2 timer før. Vi, som sitter i skranken, liker best at du kommer ca 1 time før flyavgang:) Sola er en såpass liten flyplass, at du klarer fint sikkerhetskontrollen på det:)

Skrevet (endret)

Aldri verden om jeg kommer bare 30-40 min før! Inskjekkingen stenger 20 minutter før avgang som regel. Inn og utland...

Vi er der alltid 2 timer før. Har reist sinnsykt mye og ALDRI mistet noe fly, ikke i vært nærheten en gang.

Endret av Wonders
  • Liker 1
Skrevet
Aldri verden om jeg kommer bare 30-40 min før! Inskjekkingen stenger 20 minutter før avgang som regel. Inn og utland...

Vi er der alltid 2 timer før. Har reist sinnsykt mye og ALDRI mistet noe fly, ikke i vært nærheten en gang.

20 minutter før avgang som regel? Har flydd mye og har aldri vært med på at den stenger så seint, men det er utenlands for det meste da.

På innenlandsflyging fra Sola hadde jeg ikke giddi og vært der 2 timer før avgang....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...