Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Det stod i Her og Nå, og lurte litt over dette så jeg slo opp siden. Det stod at hun skyldte på alle mennene, og at det var dem sin skyld fordi de var redde for å binde seg.

Nå kan man jo lure litt, da hun har hatt 3 (tre) brudd på bare 1 år.

Hvor mange brudd har du hatt, og hvem skylder du på?

Automatisk mannen, eller har du selvinnsikt?

Takk

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hehe, tror folk flest forstår at i slike saker er "skyld" noe som er vanskelig å definere og fordele. Det kan være den enes skyld, begges skyld, eller ingens skyld.

Det minste man bør kreve av et voksent menneske er at en har selvinnsikt nok til å vurdere muligheten for at en selv var skyldig i at forholdet ikke fungerte.

Skrevet

Tja, Helene Rask er kjendis, er i søkelyset for media, og det er en faktor som ikke akkurat gjør det lettere å bevare et forhold. Ikke alle partnere vil komme i Her og Nå til stadighet, og noen vil nettopp det. Jeg tror det er verre å finne den rette og ta vare på forholdet når man ikke er en "A4"-person med et "A4"-liv.

Generelt sett synes jeg det blir for tynt å enten skylde på mannen eller kvinnen om det blir brudd. Forhold dreier seg om samspill mellom to mennesker. Noen passer man bedre sammen med enn andre, og det bringer ofte fram det beste i personene det gjelder. Andre passer man ikke så godt sammen med, og da blir det aldri optimalt.

Gjest Gjest
Skrevet
Det stod i Her og Nå, og lurte litt over dette så jeg slo opp siden. Det stod at hun skyldte på alle mennene, og at det var dem sin skyld fordi de var redde for å binde seg.

Nå kan man jo lure litt, da hun har hatt 3 (tre) brudd på bare 1 år.

Hvor mange brudd har du hatt, og hvem skylder du på?

Automatisk mannen, eller har du selvinnsikt?

Takk

Hei Helene, hvem er Helene Rask?

Gjest didiline
Skrevet

Det er hun raske Helene :ler:

Gjest Gjest_Rudolf_*
Skrevet

begge av eksene til helene rask var selv i søkelyset da, så det blir feil å skylde på det at det er det som er problemet i allefall. han forrige var jo politimann og. og han truet henne med skytevåpen.

ikke at det er riktig, men jeg tror hun tiltrekkes feil menn rett og slett, enn så oppegående hun "later til" å være inne på bloggen hennes.

Skrevet

Slike jenter bruker evigheter på utseendet, og jeg tror det spiller en rolle, jeg.

Tror også at det har med rampelyset å gjøre, slik at de sjeldent får møttes, osv, men er man forelsket nok kommer man seg igjennom det meste.

Det er sant som Rudolf sier. Han ene var i allefall fra ica-reklamen tror jeg? Så han var på en måte i rampelyset selv han og.

Gjest Gjest_trille_*
Skrevet

Det er en gla(hor)modell. Ei hårbleka dame, med harde fotball pupper.

Skrevet

Hun møter nok veldig mange menn i sin jobb som ser det som litt "status" å være sammen med henne. Kanskje de blir overasket over at hun bare er ei vanelig jente som alle andre.

Skrevet
begge av eksene til helene rask var selv i søkelyset da, så det blir feil å skylde på det at det er det som er problemet i allefall. han forrige var jo politimann og. og han truet henne med skytevåpen.

ikke at det er riktig, men jeg tror hun tiltrekkes feil menn rett og slett, enn så oppegående hun "later til" å være inne på bloggen hennes.

For å si det som det er, jeg har ikke peiling på dama og hennes kjærester, så om de selv er i søkelyset, visste jeg ikke.

Jeg leser ikke Her og Nå, og ikke leser jeg glamourdamenes blogger, så jeg er litt blank på feltet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...