Gjest Lilleulv Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 jeg liker ingen av gardinene på Ikea eller Kid Hvilke andre steder har de gardiner til barnerom? Vil ha noen lyseblå, søte noen... Synes det var så mye glorete farger, spes på ikea.
Arwen Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 Hvis du kan sy selv så har de mange fine stoffer på stoff og stil. http://www.stoffogstil.no/
Gjest Lilleulv Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 Awright! Da skal jeg sjekke ut de har en mor med symaskin, så kanskje jeg skal kjøpe stoff da, hvis jeg ikke finner.
Arwen Skrevet 12. juni 2008 #5 Skrevet 12. juni 2008 Jeg kjøpte stoff der og sydde selv Gardiner er jo superenkelt. Ellers så har princess, jysk, Hansen og Dysvik og alle litt store interiørbutikkene litt å velge i.
Gjest Lilleulv Skrevet 12. juni 2008 #6 Skrevet 12. juni 2008 Jeg kjøpte stoff der og sydde selv Gardiner er jo superenkelt. Ellers så har princess, jysk, Hansen og Dysvik og alle litt store interiørbutikkene litt å velge i. Jeg var akkurat inne og sjekka gardinene på barnerommet ditt i sta er akkurat noe sånt jeg vil ha og, bare i lys blå.
Arwen Skrevet 12. juni 2008 #7 Skrevet 12. juni 2008 Hvis du har tid tror jeg stoff og stil har mer utvalg i butikken enn på nett Ligger i Drammen.
Blanca Skrevet 13. juni 2008 #8 Skrevet 13. juni 2008 Disse synes jeg er veldig søte til et gutterom! =) http://www.marimekko.fi/ENG/interior/fabri...nuingcollection
osamede Skrevet 13. juni 2008 #9 Skrevet 13. juni 2008 (endret) jeg liker ingen av gardinene på Ikea eller Kid Hvilke andre steder har de gardiner til barnerom? Vil ha noen lyseblå, søte noen... Synes det var så mye glorete farger, spes på ikea. Vi fant noen som hva bra pa åhlens. Kalles ikke "barne gardiner" men var kjempe bra alikevel. Endret 13. juni 2008 av osamede
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå