Gjest Gjest_nieida_* Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Jeg har overtatt en PC fra jobben min. Her ønsker jeg å slette brukerkontoene. PC har windows XP. Jeg kjenner ikke passordet til administratoren. Går det an å slette det, eller må jeg formatere harddisken
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Kan du ikke be administrator om passordet da?
Gjest Qha Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 Hvorfor ikke bare starte pc'n i sikkermodus ? Da kan du gå inn på brukerkontoene og endre alt fra passord til administrator - til å slette kontoer. Verre er det faktisk ikke
Gjest Gjest_nieida_* Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 Hvorfor ikke bare starte pc'n i sikkermodus ? Da kan du gå inn på brukerkontoene og endre alt fra passord til administrator - til å slette kontoer. Verre er det faktisk ikke Men hvordan starter jeg den i sikkermodus?
Gjest Gjest_nieida_* Skrevet 13. juni 2008 #5 Skrevet 13. juni 2008 Fant ut hvordan man starter maskinen i sikkermodus, men bruk av pilene fungerer ikke der heller ikke musa, hva gjør jeg så?
Gjest Qha Skrevet 14. juni 2008 #6 Skrevet 14. juni 2008 (endret) Når du velger sikkermodus, så er det bare piltastene som virker. Men etter at du kommer inn på skrivebordet skal alt virke som normalt. Endret 14. juni 2008 av Qha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå