Rioja Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Helgetur til Oslo med snart 4-åring kan bli utfordrende nok, så derfor lurer jeg på om noen kan tipse om en ok resturant jeg kan ta barnet med til? Gjerne sentralt, evt. majorstua/frognerparken... Pølse og chips er et must på menyen, men gjerne noe som passer mamma'n også... Gjerne med lekekrok eller lignende, så kanskje mamman får tatt seg et glass vin i ro og mak, det blir vel full fart hele helga!
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Helgetur til Oslo med snart 4-åring kan bli utfordrende nok, så derfor lurer jeg på om noen kan tipse om en ok resturant jeg kan ta barnet med til? Gjerne sentralt, evt. majorstua/frognerparken... Pølse og chips er et must på menyen, men gjerne noe som passer mamma'n også... Gjerne med lekekrok eller lignende, så kanskje mamman får tatt seg et glass vin i ro og mak, det blir vel full fart hele helga! Kanskje Egon på Byporten? De har en egen "lekeavdeling" i nedre plan. På www.egon.no kan du se meny.
Plym Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 (endret) Mekka ved Akerselva bak Jacob kirke er kjempepopulært blant barnefamilier. Har lekekrok. Maten har smakt godt også, de gangene jeg har prøvd. Endret 12. juni 2008 av Plym
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå