Gå til innhold

legge på meg...

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Heia!

Jeg er ei jente på 15,snart 16 år som prøver å legge på meg. Jeg synes jeg er litt for tynn og kunne gjerne tenkt meg litt rundere former liksom,noe å "ta i" men jeg har vanskelig for å legge på meg :( Når jeg først legger på meg legger det seg alltid på gale områder feks.magen(den vil jeg jo helst ha slank) Jeg er 1.70cm og veier 57kg. Noen som har noen tips til kosthold,evt. trening?

Lurer på hvordan man skal trene for å oppnå sprettrumpe,noen som vet?

håper på svar! koooz fra Thili-girl :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du legger deg mer "ut" ettersom du blir eldre. ;) Og det som er med deg nå er faktisk heelt normalt! :)

Skrevet

Enig, man kan dessverre ikke nyte godt av idealvekt gratis hele livet. Enten må man kjempe hardt, eller akseptere det. Når man er ung og kanskje har gått igjennom en vokseperiode, så strekker kroppen seg mer enn den legger på seg vekt. Da blir man kanskje litt tynnere enn man helst vil være som 15 åring. Når man er 20 så vokser man ikke lenger, og man trenger kanskje ikke så mye mat men spiser jo likevel for da har man oppdaget god mat. Så får man litt fløtefett fint spredd ut. Så blir man 30, og metabolismen stanser litt eller kanskje det er fordi man er mer rolig enn når man var yngre at kroppen legger på seg litt til, hvis man ikke jobber. Så barn...alle klarer ikke å komme seg helt ned igjen.

Men hvis du vil ha litt mer på kroppen, så må du trene. Det er ofte eneste løsning for tynne mennesker, enten det eller kjøre i seg mega med mat, og da står man der med tynne bein og armer og øllvom på midten.

Men ikke begynn med vekter før du er 16 minst, øv styrke med din egen kropp som vekt. Ellers kan turen til kiropraktor bli kortere enn du tror :-?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...