Tabris Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Jeg vet ikke helt hvor de selger slike poser. I en dagligvarebutikk med bra utvalg, kanskje? Eller i en Biltema-butikk?
Gjest Oxford Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 Du kan kanskje ta kontakt med ditt lokale renovasjonsfirma og få dem til å sende deg de posene du behøver? Slik har vi det i hvert fall her jeg bor.
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 Vet ikke hvor du hører hjemme, og jeg vet ikke om det finnes denne type butikk i nærheten av deg, men det går sikkert an å bestille på nettet også. Jeg har sett at de har sånne poser på Binders.
Klematis Skrevet 12. juni 2008 #5 Skrevet 12. juni 2008 Hos oss får du dem gratis av "søppelmannen". Det er bare å legge en tom bærepose under lokket på en av dunkene så legger de en rull i posen og henger på dunken etter de har tømt den. Samme med poser for plastavfall, bare da legger vi en pose med en avis i (eller var det motsatt :klø. Dette står forklart på hjemmesiden til renovasjonsselskapet: Så sjekk siden til selskapet deres, mulig dere har en lignende ordning? Det fungerer hvertfall supert
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2008 #6 Skrevet 13. juni 2008 Vi får utdelt to ruller én gang i året. (Godt jeg kjenner folk i borettslag som kan avse en rull av og til.....)
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2008 #7 Skrevet 13. juni 2008 Her jeg bor kan vi ta kontakt med tjenestetorget til kommunen. Kanskje det er slik hos deg også
ToveM Skrevet 13. juni 2008 #8 Skrevet 13. juni 2008 Du får kjøpe bio-poser i de fleste litt større matvarebutikker. Ikke helt lik de ne får utdelt, men til samme bruk.
Oliven Skrevet 14. juni 2008 #10 Skrevet 14. juni 2008 Vi får vel to ganger i året, men er vi nesten tomme kan vi bare knyte en matavfallpose på håndtaket på matavfalldunken så legger de igjen en 2 pk. Dette er Vesar som tømmer i Vestfold.
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2008 #11 Skrevet 14. juni 2008 Her jeg bor knyter vi en pose fast i søppelboksen når vi trenger flere. Da ligger det en ny rull der etter at boksen er tømt. Sjekk med renovasjonsselskapet som tømmer der du bor.
Gjest Elize Skrevet 19. juni 2008 #12 Skrevet 19. juni 2008 Her jeg bor knyter vi en pose fast i søppelboksen når vi trenger flere. Da ligger det en ny rull der etter at boksen er tømt. Sjekk med renovasjonsselskapet som tømmer der du bor. Sånn er det her jeg bor å. Men jeg bor i en blokk så vi kontakter vaktmesteren når vi er fri. I tillegg kan man gå på servicetorget å få nye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå