Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Jeg har en topp som er i gullfarge, type silke topp. Jeg skal kjøpe en øyenskygge som jeg skal bruke til den toppen, jeg har bare rosa, grått, og grønn hjemme, men hvilken farge er finest? Kanskje ikke akkurat gulløyenskygge? Noen som har litt peiling? Og da må jeg også ha en ny leppestift eller gloss, farge der også please?
Gjest TS Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Jeg glemte å nevne at jeg har ganske blå øyne (så på tråden under her med øyenfarge og farge på skygge).
Elbereth Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 Jeg har en kjempefin øyeskygge i grønt med noe gull i. Den er nydelig til blå øyne og ville passet godt til denne toppen. Kjøpt på H&M, en sånn liten firkanta til ca 19 kr
Lille Lea Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 Jeg bruker alltid brun/grå øyenskygge,(og hvis shimmer) uansett antrekk. Har også en gulltopp og da brukte jeg gullglitter, høres kanskje litt merkelig ut, men er ikke så mye som skal til før det blir veldig bra. Tar litt over øyelokket,så vidt inni kroken og bittelitt under. Trenger ikke ta på så mye så du ser ut som ett juletre Hadde vært fint..!
Catzy Skrevet 13. juni 2008 #5 Skrevet 13. juni 2008 Kanskje en som er i en bruntone, med gullspetter i? Gå for en lysere brun, siden det er sommer. Ellers er jeg veldig fornøyd med MAC PaintPot-øyeskygger om dagen. Har en i lys brun og en i Greenstroke, som er en metallic lys grønn. Den kunne sikkert også vært kul til en gulltopp, og den får mine blågrå øyne til å se mer blå ut enn til vanlig.
Nienna83 Skrevet 14. juni 2008 #6 Skrevet 14. juni 2008 Jeg elsker gulltopper, har blå øyne og pleier å bruke en blanding av lys gull og mørk lilla for å få en smokey eyes effekt når jeg skal på byn. Gir utrolig fine øyne spesielt når sola er gått ned og man entrer dansegulvet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå