Gjest Étoile Skrevet 20. mai 2003 #1 Skrevet 20. mai 2003 Heisann! Så nettopp en reklame for fiskepinner på TV, lettstekte fra Findus... Du verden, nå har fiskepinnene blitt lettstekte!! :o Og en annen, for "sandavstøtende" solkrem, det er jo helt utrolig... Har det klikka for reklamefolket for tiden, eller? Så jeg bare lurer jeg... Hvilke reklamer irriterer deg? :D
Chiquita Skrevet 20. mai 2003 #2 Skrevet 20. mai 2003 Reklamen for den gule ketchupen irriterer meg - den er jo bare SÅ teit! Og jeg begynner å bli PASSE lei av Lano-rekalmen!
Gjest Étoile Skrevet 20. mai 2003 #3 Skrevet 20. mai 2003 Den værste av alle er kanskje Riesen reklamen.....
Gjest care Skrevet 20. mai 2003 #4 Skrevet 20. mai 2003 Munckholm reklamen, der mannen drikker øl og får skum på overleppen. Så komme det en jente bort, han tror hun skal kysse han, men så slikker hun han over leppen. Fy fader - noe så teit....
LilleBille Skrevet 20. mai 2003 #5 Skrevet 20. mai 2003 Enig at det er masse dum reklame... ( "mi lano" - er bare tragisk) - men Riesen reklamen er absollutt det mest idiotiske som sendes... Kommer ALDRI til å kjøpe.. så på meg har det absolutt motsatt hensikt...
Lula Skrevet 20. mai 2003 #6 Skrevet 20. mai 2003 Bjørklund reklamen er jo bare horribel :o Heldigvis er det en stund siden jeg har sett den! Håper den ALDRI kommer tilbake på skjermen :evil:
Grooo Skrevet 20. mai 2003 #8 Skrevet 20. mai 2003 - men Riesen reklamen er absollutt det mest idiotiske som sendes... Kommer ALDRI til å kjøpe.. så på meg har det absolutt motsatt hensikt... Er så enig så enig, den reklamen er grusom. Kommer aldri, ALDRI til å kjøpe den der tingen, det er 100% sikkert.
Cilla Skrevet 20. mai 2003 #9 Skrevet 20. mai 2003 Reklamen med gutten som vil ha egg hver dag irriterer meg, fordi han lager en slik baby stemme.
Gjest care Skrevet 20. mai 2003 #10 Skrevet 20. mai 2003 Reklamen med gutten som vil ha egg hver dag irriterer meg' date=' fordi han lager en slik baby stemme.[/quote'] Ja, og hvorfor kan man bare spise egg på søndager??? Det lurer jeg på!! Synes det er en gammeldags holdning.
Liza Skrevet 20. mai 2003 #11 Skrevet 20. mai 2003 egge-reklamen ja!! blir helt kvalm av stemmen hans jeg... og riesen og den andre tyske-dårlig-dubba bambino eller hva det nå er. "mm..smaker jordbær!" usj!
Crazee Skrevet 20. mai 2003 #12 Skrevet 20. mai 2003 Vel - det er vel det reklamen prøver å seia òg; det er ei gammaldags haldning... Elles er det ein irriterande reklame. Munkholmreklamen med den sleikande dama blir litt betre når ho er erstatta av den mannlege servitøren. (Sjølv om me ikkje ser korleis han fjernar skummet )
Cilla Skrevet 20. mai 2003 #13 Skrevet 20. mai 2003 Noe jeg blir irritert over (itillegg til eggereklamen) er den reklamen for alkoholfritt øl der de heller fra en 0.33 flaske over i et 0.5 glass og glasset blir fullt!
Stineha Skrevet 20. mai 2003 #14 Skrevet 20. mai 2003 Har alltid hatet Brelett reklamen jeg!!!!!! Blir gaaaaaaaaaaaaal av den sangen og den kommer jo igjen og igjen........!!!! :evil: off fikk sangen på hjernen nå....................
Tusenfryd Skrevet 21. mai 2003 #15 Skrevet 21. mai 2003 Munkholmreklamen med den sleikande dama blir litt betre når ho er erstatta av den mannlege servitøren. (Sjølv om me ikkje ser korleis han fjernar skummet ) Ja, fikk vi oss en god latter, eller... den ble av de bedre med en gang! Ellers er dansende småpiker nynnende i rosa kjoler pga en sjampo og sånn helt ekle - får ikke uttrykt meg på noen annen måte. Bleiereklamer er generelt aldeles ufyselige - særlig den med voksne som tegner på veggen og tømmer vesken på gulvet. Og Ob reklame som sier at ikke ob lekker. All reklame er jug, men denne får særdeles stor konsekvenser dersom man tror på den.
jordbær Skrevet 21. mai 2003 #16 Skrevet 21. mai 2003 Ahrg.. Solo-reklamene. De er plagsomme.. Og tannkremreklamene..
Gjest Please Skrevet 21. mai 2003 #17 Skrevet 21. mai 2003 GULE SIDER reklamen får jeg mark av! Den med disse leketøyfigurene som ikke får sove... De hadde en fin en før, der to hunder (en stor og en liten) skulle parre seg, og den lille måtte stå på tlf.katalogen for å nå opp...
SkyHead Skrevet 21. mai 2003 #18 Skrevet 21. mai 2003 Misliker sterkt alle bind og tampong reklamene... "Nå tar jeg på et bind og jeg føler meg..." helt forferdli Hvem føler seg frisk av bind? huff...
Skusla Skrevet 21. mai 2003 #19 Skrevet 21. mai 2003 ALLE bindreklamer irriterer meg grønn.. De er så latterlig dumme at jeg nesten får fnatt. Må skru over på en annen kanal! :evil:
Atmi Skrevet 21. mai 2003 #20 Skrevet 21. mai 2003 Åååå - den derre reklamen med den røde og hvite dropsen. "Sånn har jeg smakt før - som is" "Så godt" - "Kan jeg få en til" ...................... ugh - den er bare helt teit. Men, der er jo utrolig mange teite reklamer da. Den morsomste jeg vet er han kinamannen på Braathen som tørker seg i ansiktet med ei lefse fordi han tror det er serviett. Alle etterligningene som er kommet etterpå er derimot ikke morsomme i det hele tatt. Så var det en for en stund siden med en som mista isen i hodet på en - lurer på om det var vg eller lottoreklame. Den var så morsom, jeg lo hver gang den kom på for jeg syns det trynet på ham da han mista isen bare er helt vanvittig. HAHA
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå