Gå til innhold

Forslag til hva man kan bruke 10000 kroner til?

tettra

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg fikk igjen på skatten min ett ganske så brukbart beløp! icon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gif

Jeg har jo mine egne forslag da, men vil gjærne vite hva dere på kg kunne tenkt å gjøre med så masse penger. icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Gratulerer!!

Da har du nok fått igjen det jeg må betale i restskatt icon_smile.gif

Jeg hadde brukt pengene på noe jeg hadde ønsket meg lenge (møbel e.l.) eller så hadde jeg reist på en deilig ferie!!

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke kjøpe seg et digital-kamera? Enten video eller vanlig. Det er jo noe du vil ha lenge og det blir ikke 'borte' på samme måte som klær, sko etc,

Jeg har ikke fått beskjed om jeg blir skyldig eller får igjen, så jeg venter i spenning!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen fortelle meg NÅR vi får utbetalt skattepengene?

Er det på samme tid i hele landet, eller varierer det???

Hilsen12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cel: Det er noe jeg har tenkt mye på. Vet jeg kommer til å kjøpe ett oxo. Nikson ble vel best i test? Skal ha med over 3.1 mill. pixler.

Men enda er det noen tusinger igjen...icon_smile.gif 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Canon ble best i test nå sist. Har nettopp kjøpt et canon kamera med knall oppløsning. Det er helt utrolig bra. Står om kameraet på dinside.no

Klem,

Nelle icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Vi kjøpte et bra digital-kamera i Sverige i fjor vinter, Olympus C-2100 Ultra Zoom.

Sparte oss noen tusen på det, sikkert fordi de var modell fra året før. Men vi er kjempefornøyd med kvaliteten, spesielt zoomen er fin!!! Det er også morsomt å kunne filme små snutter med lyd!

Har også familie som har kjøpt et bra Nikon digitalkamera og er fornøyde med det!

Danmark er også et gunstig land å handle digitalkamera i, sjekk ut på nettet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg hadde bruk de på reise.No trenger jo ikke dette beløpet være så mye i forhold til en ferietur,men det er masse alternativ og så kommer det jo an på hvor i landet du bor.Men allikavel,bruk pengene på deg selv og kos deg.Heldiggrisen,jeg har ikke hørt noe enda.grrrr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Du som lurt epå når man får pengene: Leverer man forhåndsutfylt skal de komme til st. Hans

Du som er så heldig å få 10000 tilbake:Dra på FERIE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine 10 000 hadde gått til; tannlege, sommerklær til ungene, shopping på Ikea, treningsklær til meg.

Og om det hadde vært noe til overs; en sårt trengt kveld på byn icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Pengene kan sendes meg?? enig_animasjon.gif

Hilsen Usikker...... som i denne saken er HELT SIKKER på hva hun vil bruke pengene på, og som heller ikke har vanskeligheter med å bruke dem! icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg får igjen 12.000 og de skal brukes på husleie, mat og nødvendige ting.

Resten ? Da er det nok ikke mer igjen.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...