Gjest Anonymous Skrevet 20. mai 2003 #1 Del Skrevet 20. mai 2003 Hei dere Jeg trodde eksamensregler for videregående skole var de samme over hele landet, men har jeg misforstått noe?? Jeg hører nemlig så mye forskjellig fra skole til skole, et sted sier de at det er liten sannsynlighet for å komme opp i noe som helst, og hvis du gjør det, kan du kun komme opp i enten skriftlig eller muntlig. På en annen skole sier de at du kan komme opp i begge deler- hvilket det er meget stor sannsynlighet for. Dette er litt forvirrende, er det noen som vet hva som er riktig eller evt. en webside hvor jeg kan finne ut mer om dette? Jeg skal ikke på skolen på et par dager og vil helst finne ut av dette så fort som mulig, ellers kunne jeg spurt på skolen, men ville blitt kjempetakknemlig om noen her kan svare meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 20. mai 2003 #2 Del Skrevet 20. mai 2003 Ta å søk på nettet du. Jeg ser at skoler legger ut sine regler på nett, og da kan du sammenligne disse reglene med din skole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. mai 2003 #3 Del Skrevet 20. mai 2003 Så da er det virkelig forskjellig fra skole til skole?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 20. mai 2003 #4 Del Skrevet 20. mai 2003 http://www.skolenettet.ls.no/ Tror ikke det skal være det, men ta en titt her. Kanskje du finner noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. mai 2003 #5 Del Skrevet 20. mai 2003 På internett står det at alle som går VK2 allmenne, økonomiske og administrative fag skal ha eksamen i norsk hovedmål og sidemål, et studieretningsfag og muntlig eksamen. Dette gjelder fra våren 2003. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå