Gjest Frk. Grønn Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Hvilke merker er gode på solprodukter (shampoo, balsam, leave-in, treatment, eller annet) til hår? KMS? Kerastase? Wella?
Miel Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 KMS har en solspray som beskytter mot UV-stråling og gjør at håret ikke floker seg så lett etter en tur i sjøen. Den lukter utrolig godt også. Et must i strandbagen min.
Gjest Frk. Grønn Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 Høres supert ut! Husker du navnet på produktet?
Hilde Christina Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 Kerastases Voile protectur er mitt must i sommer.. Den lukter herlig og fungerer som solkrem
Miel Skrevet 12. juni 2008 #5 Skrevet 12. juni 2008 Høres supert ut! Husker du navnet på produktet? Serien heter Sol Perfection og sprayen tror jeg heter All day defense.
Elbereth Skrevet 13. juni 2008 #6 Skrevet 13. juni 2008 KMS har en solspray som beskytter mot UV-stråling og gjør at håret ikke floker seg så lett etter en tur i sjøen. Den lukter utrolig godt også. Et must i strandbagen min. Har den sprayen, og den funker veldig bra. Jeg bruker også en kur (Joico) et par ganger i uka når jeg er på solferie.
DDuck Skrevet 13. juni 2008 #7 Skrevet 13. juni 2008 Mitt must er SP sun refresh shampo og SP sun anti-ray lotion med solfaktor og UV-beskyttelse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå