Gå til innhold

Å vekke sin seksualitet

Anbefalte innlegg

Gjest ungjente
Skrevet

Kjære dere sex-fikserte mennesker.

Jeg skulle gjerne likt å vite hva jeg tenner på. Hva jeg blir kåt av. Jeg visste det før, det vet jeg, men det føles som om det har "fadet" bort fra sinnet mitt.

Hele samfunnet i dag er jo lagt opp omkring sex, og mennesker som liker sex. (Det er ivertfall mitt inntrykk)

Jeg liker sex, men får sjelden orgasme. (Kun når jeg har full kontroll og får ri kjæresten mens han sitter i sofan)

Når jeg og kjæresten har sex, er det fordi han spør eller fordi jeg bare plutselig kommer på at nå hadde det vært godt med litt pikk. Men skikkelig kåt og våt blir jeg sjelden.

Er det noe jeg kan gjøre for å bli en skikkelig sex-babe? :blunke: Bare sånn helt for meg selv? Jeg vil så gjerne, men aner ikke hvor jeg skal begynne...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lese boken Hot Sex, kanskje.

Bryte noen grenser for hva du tør og ikke?

Jeg vet ikke helt...Er jo kjipt å bli for blasert seksuelt også.

Skrevet

Ha sex på andre tider på døgnet enn det dere pleier..... :sjarmor:

Bruk fantasien din og kåt deg selv skikkelig opp før du forfører din kjære :hjerte:

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Må man være en "sexbabe" for å ha ett godt sexliv? :o

Minnie

Skrevet

ha et langt forspill fø han får knulle deg. Spørr om han kan slikke deg og ta deg med fingrene på samme tid.. gjerne kom flere ganger før han knuller deg. For meg er vulgære ord tabu så lenge de er utenfor sexen. Men når jeg har sex er det utrolig hærlig å høre hvor mye han vil ha meg og fortelle ham hvor hardt jeg vil ha ham. Prøv ut dette, "hard sex", lover resultat!!

Ikke vær beskjeden

Lykke til!!

Gjest Lott@
Skrevet
Må man være en "sexbabe" for å ha ett godt sexliv? :o

Minnie

Det er en vanlig misforståelse blant unge og uerfarne mennesker, dessverre. Det samme er ønsket om å bli noe, t.d. "sexbabe", man egentlig ikke er............... :kul:

Skrevet

Kjære ungjente - bruk huet! :roll:

Bokstavelig talt - bruk fantasien din - les erotiks - tenk på sex - fantaser ... og nekt deg sjøl å gjøre noe med det på en dag eller to (vet ikke hvor smertegrensa di er).

Vil tro at du er på bristepunktet av lyst om du gjør dette riktig - og finner tenninga igjen.

Suz :sjarmor:

Gjest Alive
Skrevet

Sørg for å bli ordentlig kjent med deg selv. Kos med deg selv.

For meg ble det et kjempe vende-punkt en gang jeg var på homeparty med sexleketøy...

Ikke på grunn av produktene, men bare det å høre at de andre jentene tok dette helt naturlig!!! Det at de synes sex var kjempegodt, og kunne slippe seg løs, gjorde de på en måte greit for meg også...

Etter det hadde jeg en periode hvor jeg brukte mye tid på meg selv, og ble ordentlig kjent med hva som var godt. Før dette kunne jeg som deg også kun få orgasme i en bestemt stilling...

Det er ikke slik nå lenger for å si det sånn :sjarmor:

Lykket til!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...