drømmer Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 hei hei dere som skal gifte dere :love: Jeg har brudekjolen min hengende i skapet og vil så gjerne gi den bort til en eller annen butikk som selger brukte brudekjoler... Er det noen som vet om noen ?? Nydeli prinsessekjole fra Maggie Sottero str 38. Bor på østlandet..
junibrura Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 hei hei dere som skal gifte dere :love: Jeg har brudekjolen min hengende i skapet og vil så gjerne gi den bort til en eller annen butikk som selger brukte brudekjoler... Er det noen som vet om noen ?? Nydeli prinsessekjole fra Maggie Sottero str 38. Bor på østlandet.. Hva med å gi den bort til et godt formål. F,eks : Fretex eller en auksjon til inntekt for ett eller annet...
drømmer Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2008 Hva med å gi den bort til et godt formål. F,eks : Fretex eller en auksjon til inntekt for ett eller annet... Ja det må vel bli noe sånnt...
zilje_k Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 Ja det må vel bli noe sånnt... Hvorfor ikke selge den?
drømmer Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. juni 2008 For å gjøre en lang historie kort : Gift, skilt, ny kjæreste/samboer. Ikke så kjekt med brukt brudekjole i skapet lenger.. :gjeiper: men men, har faktisk ikke noen fine bilder av kjolen heller.... ( huff og huff hvordan ting kan snøre seg til i en skilsmisse ) Ja ja, det er sånn at kjolen min er fra 2002, og ingen er interessert om jeg legger ut annonse, og det fårstår jeg jo. Når man gifter seg vil man jo at alt er perfekt og ikke en alt for gammel kjole. Er derfor jeg gjerne ville gitt den til en butikk eller noe, tro meg, dette er en knall fin kjole, absolutt inn i tiden. Er vel slik at det er folk som går å ser i bruktbutikke når det gjelder brudekjoler også... miljø osv.. Kjekt om noen hadde fått glede av den..
Gjest Wildcat Skrevet 13. juni 2008 #6 Skrevet 13. juni 2008 Synes Fretex er et strålende alternativ!
drømmer Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 14. juni 2008 Fretex høres bra ut:) Hva heter modellen?? Vet ikke helt hva den heter, muligens noe med Amethyst. Overdelen er brodert med amethyster og sølv, asymmetrisk med en stropp, snøring i ryggen. Skjørtet er stort med slep (ca 1-2m ) og en ca 10 - 20 cm bred stripe foran, på ene siden, med samme broderiet som overdel. Har prøvd å finne den på forskjellige nett sider uten resultat... Skal prøve litt mer å se om jeg kan legge ut en link.
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2008 #9 Skrevet 14. juni 2008 Første som slår meg når du sier asymetrisk og Maggie Sottero er modellen "Alice". De aller fleste bilder av den er i rødt, men den er få i hvit, ivory og latte også. Her er en link http://www.tietheknotbride.com/_e/Maggie_S..._line_gown_.htm
drømmer Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 15. juni 2008 Kjolen ligner litt da, ivertfall i fasong!! Min er hvit.
Solfridbruda Skrevet 16. juni 2008 #11 Skrevet 16. juni 2008 (endret) må bare si at mange brudekjoler er litt tidløse, og at det er godt mulig noen vil kjøpe den selv om den er fra 2002. Hvis den ligner på den linken lenger oppe, så såg ikke akkurat den gammeldags ut Endret 16. juni 2008 av Solfridbruda
Gir Skrevet 16. juni 2008 #12 Skrevet 16. juni 2008 Første som slår meg når du sier asymetrisk og Maggie Sottero er modellen "Alice". De aller fleste bilder av den er i rødt, men den er få i hvit, ivory og latte også. Her er en link http://www.tietheknotbride.com/_e/Maggie_S..._line_gown_.htm Ååååå, den var fin hadde den vært min str. hadde jeg kontaktet deg for å kjøpe. Enkel, men likevel litt spesiell Men du? finnes det ikke veldedige formål som tar imot brukte brukdekjoler og selger videre for brystkreft-forskning? Syns jeg har hørt om noe sånt før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå