Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Hei, Skal i bryllup og ønsker å se litt gyllen og frisk ut i ansiktet. Er forsåvidt blitt litt brun i ansiktet etter de siste ukers finvær, men ønsker allikevel litt gyllent skimmer i ansiktet. Hvilket solpudder anbefales, eller er det andre alternativer?
Gjest Wildcat Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Jeg liker veldig godt solpudderet fra Lancôme. Chanel sitt er også bra. Et rimeligere alternativ er Body Shop, likte vedig godt de "bronsekulene" de hadde før, men aner ikke hvordan solpudderet til BS er nå...
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 Har hørt at Helena Rubinstein sitt skal ha en fin gylden farve, noen andre som vet?
Gjest TS Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 Tar man det på i hele ansiktet? Eller tar man på bare sånn litt på kinnbena og pannen?? Jeg er helt grønn på dette området. Ellers takk for tips til merker.
Gjest Oxford Skrevet 12. juni 2008 #5 Skrevet 12. juni 2008 Solpudderet som er i kuler fra The Body Shop er min foreløpige favoritt.
En som vet Skrevet 13. juni 2008 #6 Skrevet 13. juni 2008 Jeg er veldig fornøyd med Clinique sitt solpudder!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå