Gå til innhold

Hjelp! Mangler brude"vals"

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi har sånn nesten bestemt oss for Simply Red med If you don`t know me by now.. Takk til deg på Kvinneguiden som tipset om den - den passer perfekt!! Bra tempo, lett å høre hvor man skal starte, og lett å høre hvordan en-to-tre en-to-tre passer inn..

:klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi fant ut at Rammstein "Ohne Dich" ble litt for dyster :). Har derfor valgt Motley Crue med If I Die Tomorrow.

Skrevet

Hei hei alle sammen og tusen takk for alle forslag jeg fikk!!

Jeg må bare fortelle hvordan det gikk, hehe........ :fnise:

Jeg og samboer hadde til slutt (2 dager før bryllupet) bestemt oss for en rolig ballade som vi begge synes var fin..

Da endelig tiden for bryllupsdansen var kommet, - kunne ikke bandet som spilte på hotellet der vi feiret bryllupet, kople om anlegget sitt, slik at vi fikk aldri spilt den sangen vi hadde bestemt oss for.

Forsåvidt gjorde det meg ingenting, - det var ikke så viktig. Da hadde jeg sikkert sjekket dette på forhånd, - så det endte opp med en Country-ballade, som bandet spilte, som jeg ikke aner hva heter. (og jeg som ikke liker Country, hehe)

Jaja. Vi fikk da danset og ingen la merke til at det ikke helt ble som vi hadde planlagt. :fnise:

Gjest Markjordbær
Skrevet

Vi vurderte nick cave og kylie sin where the wild roses grow, men bare fordi det er "vår sang" (hvorfor gidder jeg ikke fortelle her hehe), og ikke fordi den er særlig bryllupsaktig. Men jeg synes egentlig ikke den passer så godt, så nå vurderer vi Perfect Day med diverse artister.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...