Gjest Janna Skrevet 20. mai 2003 #1 Skrevet 20. mai 2003 Noen som vet om de har gode trenings-sko på G-sport? Da mener jeg joggesko som kan brukes inne, til f.eks aerobic. Gidder ikke å dra dit, for å oppdage at de ikke har greie sko... Noen andre steder de har gode, og ikke altfor dyre, treningssko? (Bør ikke koste over 1000-lappen)
Gjest Anonymous Skrevet 20. mai 2003 #2 Skrevet 20. mai 2003 Jeg har kjøpt sko der tidligere. De er fra Reebok, tror det er fitnessko, har i alle fall brukt dem på aerobic. Kostet vel 600-700 tror jeg. De er jeg godt fornøyd med.
Tusenfryd Skrevet 20. mai 2003 #3 Skrevet 20. mai 2003 Det er massevis av gode innesko, også på G-sport, helt sikkert. Reebok har gode sko, det har også NIKE, Adidas, Asics etc. Men er de gode for dine føtter? Det er spørsmålet. Et par gode sko ligger på rundt tusenlappen. Selvsagt kan du finne bra sko på salg også, kanskje de er utmerkede for dine føtter og din kropp. Men det er alltid en sjanse å ta. Jeg anbefaler deg en tur til Løplabbet. Der har de speilkasse og tredemølle, de sjekker pronasjon og kompensering, vektklasse og hva slags fot du har. På den måten kan de finne hvilke sko du bør ha. Etter en liten test, så finner de en tre-fire par sko til deg, så kan du selv bestemme pris og utseende på skoen. Skoene koster ikke mer der, og du får en sko som passer deg og som du ikke skader eller ødelegger deg med. Dersom du skulle ha behov for et innlegg eller en hælkappe fx, har de det, eller Medicus Plesner rett over gangen. Jeg har kjøpe sko der i årevis, og kun bommet én gang. Og jeg kjøper flere par i året. Sjekk også om du som SATSmedlem har rabatt der, der har i hvert fall Friskis & Svettis - 10 %.
VesleBråka Skrevet 20. mai 2003 #4 Skrevet 20. mai 2003 Ja, er hvor ikke Løplabbet har brent ned så kan man jo alltids prøve det...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå