Gå til innhold

Nettsider - tips og erfaringer?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her kan vi samle tips og erfaringer fra ulike nettsider! Hvilke nettsider bestiller dere fra, hva bestiller dere og hva er bra/dårlig med sidene?

Her er mine innspill:

www.strawberrynet.com : hudpleie, sminke og parfyme. Billig og gratis frakt. Rask forsendelse.

www.lookfantastic.com: hårpleie. Billig. Rask forsendelse.

www.beautybridge.com : hudpleie og mineralsminke. Billig. Bra service.

www.ebay.com og www.ebay.co.uk: alt mulig rart, men spesielt kosmetikk og vintageklær- og sko. Vanskelig å diskutere som ett nettsted, i og med at det finnes så mange ulike selgere og Ebay shops..'

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

lookfantastic har ikke bare hårpleie... og jeg synest egentlig ikke de er så raske.

www.hqhair.com: har mange (for meg dyre) merkeprodukter, mye man ikke får kjøpt i Norge. Noe dyr frakt.

For menn:

barbershop.no: div. kropprodukter, alt fra fuktighetskremer og parfyme til gode DE-høvler. rask frakt.

gents.no: større utvalg enn barbershop.no, sender fra sverige, dårlig og treig service.

connaughtshaving.com: billige og gode barberprodukter, billig frakt (et par pund).

Endret av frøken:)
Skrevet

lookfantastic har ikke bare hårpleie... og jeg synest egentlig ikke de er så raske.

Neida, vet Lookfantastic har masse annet - jeg mente bare at jeg kun har kjøpt hårpleie derfra.

Forøvrig fant jeg denne siden - som gir en slags oversikt over ulike nettsider og hva man kan handle der - så ganke bra ut!

http://www.billigbeauty.com/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...