Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada jada, veit jeg er tidlig ute - men jeg har altså sett filmen i dag. Og selv om den ikke var like god som den første, har dere som elsket Matrix absolutt noe å se fram til. Har dere ikke sett den første filmen - sørg for å se den før dere går på kino, ellers skjønner dere ingenting! Og skal jeg se den en gang til? Ja, høyst sannsynlig! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tenkt å se den, selv om kritikkene ikke har vært av de beste... Fint at du synes det var verdt å se den! Likte den første veldig godt, så nå er jeg spent! :)

Skrevet

Åååååååååå! Heldiggris!

Hvor har du sett den da? Jeg skal se den i morra jeg, på premieren! Jeg elsket den første…den var genial, så jeg tviler på at denne er dårlig. Men den må sikkert sees flere ganger før den blir like bra som eneren. Eneren må i hvertfall sees to ganger, ellers forstår en jo ingenting…

Gleder meg!!!

:sjarmor:

Skrevet
Åååååååååå! Heldiggris!

Hvor har du sett den da?

Hehe, har sine fordeler å være journalist av og til... fikk bli med filmanmelderen vår på pressevisning fordi jeg spurte så pent! :D

Skrevet

hihihi! det er greit og kjenne filmanmelderen Ingeborg :D

var også og så den sammen med pressa i morrest... weeeeeeeee!

det kalles en god start på dagen det ja :P

Skrevet

Blir nok nødt til å se den ja, selv om jeg ikke elsket den første filmen, men den var da kul nok. Har ikke verdens høyeste forventninger heller, så da blir man nok heller ikke så lett skuffet heller. Har glemt mange detaljer fra 1'ern, så man burde kanskje se den igjen før man ser den?

Jennifer

Skrevet

Skal ikke se den, gidder ikke, det ble for hesblesende... :-?

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Ååå - jeg gleder meg til å se den, skal se den på fredag! Har ventet på den filmen siden jeg gikk ut av kinosalen etter å ha sett den første. Hatt nedtelling veeldig lenge. :)

Husker det gikk reklame for den på kinoen på nyåret i fjor, og jeg tenkte jess- nå kommer den snart, men så stod det kommer våren totusenogTRE, da var det OVER et år til! Nå er året gått, og dagen snart kommet. GLEDER MEG! :briller:

Gjest Starya
Skrevet

Bare venter på at det skal bli ferie så jeg blir "kvitt" ungen noen dager, så skal jeg kose meg på kino, ja! :sjarmor:

Skrevet

Jobber på kino, og fikk sett filmen mandag kveld alt. Ble dessverre litt skuffet over den. Syntes faktisk den var ganske kjedelig innimellom. :-?

Skrevet

Jeg skal se den i løpet av helgen og gleder meg utrooolig mye! Elsker Matrix-filmen, og nekter å tro at Matrix Reloaded kan være kjedelig!! Dette har jeg virkelig sett fram til lenge :D

Skrevet

Jeg så den igår.

Tror jeg egentlig ikke forsto alt som skjedde, men den var jo bra for det om da! Likte spesilet godt slosse scenene, og bil scenene.

Men filmen ble litt lang etterhvert, og det var en del de kunne kortet ned på da...

Var jo helt med i slutten, og så kom DEN avslutninga... Da var det en litt snytt jente som gikk ut av kinosalen :ler:

Men jeg anbefaler folk å se den hvis de liker sånne filmer.

Bra film!! :D

Skrevet

Nå har jeg sett den, og er full av ideer om at jeg skal lære meg kung fu og bli skikkelig tøffing :wink:

Ville bare gi tips til de største fans (som mest sannsynlig har sett den allerede, men kanskje noen som meg ventet til de fikk skaffet seg gode seter)

Etter rulleteksten kommer preview på Matrix Revolutions. Syntes den var tøff, og nesten alle gikk med en gang (som vanlig).

Skrevet

Jeg gledet meg også sååå mye til Reloaded, og lenge det gikk da... Filmen(e) ble jo spilt inn for leeenge siden. Men nå har første oppfølger kommet i hvert fall. Jeg hadde ikke for store forventinger, så jeg ble absloutt ikke skuffet. Synes det er heller urealistisk å forvente veldig mye nytt og uforutsigbarhet til en oppfølger. Det er tross alt fra samme tid og samme sted, så det var jo i bunn og grunn bare plot de kunne gjøre litt med.

Alt i alt - så må jeg si at dette er faktisk, uten tvil! er den beste oppfølger jeg noen sinne har sett!

Skrevet

Jeg syns det var veldig bra. Den hadde utrolige effekter, men det hadde jeg jo ventet meg :wink:

Tror en av grunnene til at den ikke har fått så bra kritikker, er at denne filmen er en innledningsfilm til treeren. Plottet peker veldig mye i retning av treeren, og det er ikke så mye mysterier som blir løst i denne.

Men filmen er bra, den har sine egne plot, utrolige effekter + at jeg som til vanlig ikke syns Keanu Reeves er så god skuespiller, men han brillierer i Matrix-filmene.

Måtte jo naturligvis også se eneren igjen før vi skulle på kino for å se toeren, da :wink:

Gjest Starya
Skrevet
Nå har jeg sett den, og er full av ideer om at jeg skal lære meg kung fu og bli skikkelig tøffing :wink:

Ville bare gi tips til de største fans (som mest sannsynlig har sett den allerede, men kanskje noen som meg ventet til de fikk skaffet seg gode seter)

Etter rulleteksten kommer preview på Matrix Revolutions. Syntes den var tøff, og nesten alle gikk med en gang (som vanlig).

Jeg er klar over hva som kommer etter rulleteksten, og har planer om å holde meg i ro. Det spørs bare om jeg klarer å gjøre det hvis "alle" andre går... :oops:

Men det er altså noe jeg aldri har skjønt med kino: her betaler man i dyre dommer for å se en film, og så snart det er antydning til at den er ferdig begynner folki i panikk å raske sammen sakene for å løpe ut. Og skulle det komme noe morsomt under rulleteksten blir de stående midt i lokalet, halvveis ut døra og fortsatt på sprang... :roll:

Skrevet

Hvis jeg skal driste meg til å være kritisk, så må det være at jeg synes de tok den et steg for langt i slosse scenene denne gangen, med å se ut som et dataspill. Bittelitt for langt, slik at jeg fikk inntrykk nesten av at filmen var ment som reklame for spillet som kommer heller enn at spillet er laget som offspin av filmen. Rollene er byttet. Det likte jeg ikke, og det syntes jeg var bedre på den første, for da var alt veldig kult.

Skrevet

No har eg òg sett filmen. Likt'an eg :-)

Og til slutt - så satt eg heilt åleina i salen og venta på smakebeten... (Vel, og så kinomaskinisten då.)

Skrevet
Men det er altså noe jeg aldri har skjønt med kino: her betaler man i dyre dommer for å se en film, og så snart det er antydning til at den er ferdig begynner folki i panikk å raske sammen sakene for å løpe ut. Og skulle det komme noe morsomt under rulleteksten blir de stående midt i lokalet, halvveis ut døra og fortsatt på sprang...  :roll:

:ler: Du fikk forklart det ganske bra!

Bare en gang i Norge har jeg vært med på at alle satt hele rulleteksten ut, og det uten at noen som helst i det hele tatt var i nærheten av å raske i jakkeermet. Ahhh, det var deilig det.

Skrevet

Skal å se den idag, gleder meg!!!! :kul:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...