Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hallo i luken

kan noen hjelpe meg????? Når jeg er inne på internett får jeg følgende melding: "

Du kan ikke kjøre Active X-controller på denne siden med gjeldende innstillinger. Dette kan føre til at siden ikke vises som den skal"

Har vært inne å sett på brudekjoler :blunke: i dag og for hver kjole jeg klikker på kommer den jæv...... irriterende meldinga opp. Kan noen si meg hva jeg skal gjøre for å få de riktige innstillingene?

Grusomt takknemlig for hjelp :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er sikkerhets-innstillingene for Internet Explorer (Den du bruker regner jeg med) satt litt for høyt, slik at usertifiserte ActiveX kontroller ikke skal få lov til å bli kjørt. Dette fikses enkelt ved å gå inn i innstillingene for internett.

I IE, gå inn på "Tools - Internet Options...". Gå deretter videre inn på "Security". Her er det en slider du kan stille sikkerhetsnivået på. Hvis du setter den et hakk lavere eller helt til bunnen vil det nok løse alle dine behov. Problemet er at da tillater IE kanskje litt mer enn du ønsker. Derfor kan du istedet trykke på "Custom Level..." knappen, og skru på (Enable) det som har med ActiveX å gjøre. Kanskje t.o.m. eksperimentere med hvem du kan ha av og hvem du må ha på for å titte på albumet, slik at du ikke skrur på altfor mye.

Skrevet

Another satisfied customer :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...