Pokahonta Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 OK, da har jeg vært god sammfunnsborger. Jeg har tatt full sjekk på kroppen. GU, Clamydia og HIV. Full status. Legen sier, "no news are good news"... Så jeg føler meg nesten som Samantha hver gang man åpner postkassen nå.. Hva hvis der er brev fra legen.. GRRRR.. Men ambefaler gjengen her videre til å sjekke status.. Da slipper man å gå og egentlig lure.. (med mindre man er superflink pike, og ikke har grunn til den miste tvil...)
Gjest glamourgirl Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Well Done, Pokha... Selv er jeg flink pike, på den ene og andre måten
Pokahonta Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2008 Well Done, Pokha... Selv er jeg flink pike, på den ene og andre måten Du er jo veldig flink pike Glam.. Frykten min (som ikke er så stor) kom vel til syne etter at naive meg hadde sex med eksen.. og deretter fikk vite at han hadde dyppet løken både her og der (vært på ferie i Latin America etc..)... Skal ikke skje igjen!!!
Gjest glamourgirl Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 Jupp, jeg er superstreng når det gjelder sånt, men fikk en smule angst etter å ha vært i noen jeg trodde var et fast forhold... Da testet jeg alt. Man når jo et punkt der man må velge og stole på den andre, og hvis han da juger, så er det vanskelig å gjøre noe med det...
Gjest Naria Skrevet 12. juni 2008 #5 Skrevet 12. juni 2008 Jupp, jeg er superstreng når det gjelder sånt. Det er jeg også. Kondom med nye partnere før begge har vært hos legen og fått negative svar og full sjekk en gang i året uansett. Jeg stoler på meg selv og har kontroll på hvor jeg har vært, men man må tross alt være minst to for å rulle i høyet..
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2008 #6 Skrevet 12. juni 2008 (endret) Du er jo veldig flink pike Glam.. Frykten min (som ikke er så stor) kom vel til syne etter at naive meg hadde sex med eksen.. og deretter fikk vite at han hadde dyppet løken både her og der (vært på ferie i Latin America etc..)... Skal ikke skje igjen!!! Ok, så eksen din har gått over fra å være kjæreste med deg til knullevenn? Er det riktig? Innlegget er ryddet iht KGs regler. Kari, mod Endret 12. juni 2008 av Kari
Pokahonta Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. juni 2008 Ok, så eksen din har gått over fra å være kjæreste med deg til knullevenn? Er det riktig? Innlegget er ryddet iht KGs regler. Kari, mod Et ikke så aldeles uvanelig phenomen. Men fikk brått slutt når jeg forsto han hadde ubeskyttet sex med andre jenter. Finito med ex-sex!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå