Gå til innhold

Bryllupsreise?


Nikki

Skal dere på bryllupsreise like etter ryllupet?  

  1. 1. Skal dere på bryllupsreise like etter ryllupet?

    • Nei, vi tar det senere
      7
    • Ja, vi drar like etter
      22
    • Nei, vi har ikke råd
      5
    • Annet
      4


Anbefalte innlegg

Sitter her og lurer litt jeg. Det er dette med bryllupsreise. Er det mange av dere som skal på bryllupsreise like etter bryllupet eller tar dere den senere? Eller dropper dere reisen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi reiste mandagen etter..

For de som har råd og mulighet til det vil jeg anbefale det... det hadde utvilsomt vært en kjempenedtur å¨måtte dra på jobben igjen på mandag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollapinnsvin

Vi reiser på bryllupsreise onsdag morgen etter bryllupet. Da får vi tid til å puste ut, kikke litt på gavene, kjøpe badesandaler og pakke kofferten.

Skal 16 dager til Mauritius og bare kose oss!

For meg er det viktig med bryllupsreise, og at vi reiser med en gang etterpå.....for å beholde "bryllupsrusen".

Tenk deg å dra på jobb mandag morgen, da. Fy flate for en nedtur!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke noe valg vi. Vi må være tilbake på jobb på torsadg etter bryllupet... Men vi vurderer å ta en uke på Kreta i september. Da vi skal til Venezuela i Februar... Men nå er det lit tull med økonomien så da kan det hende vi må vente helt til februar før vi drar på bryllupsreisen. :( Vi skal være i Venezuela i tre uker...

Kan hende vi drar på weekendtur til en storby eller noe slikt da.... Men jeg er ikke akkurat i noe godt humør pga dette....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk deg å dra på jobb mandag morgen' date=' da. Fy flate for en nedtur!![/quote']

Vi utsetter bryllupsreisen, og tar fri mandagen etter bryllupet.

Bryllupsreisen tar vi 3 uker etter vårt eget bryllup, da vi skal et annet sted i landet i bryllup.

Hotellovernatting (og evnt. flyreise) tar vi evnt. til høsten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi reiser ikke på bryllupsreise. Vi skal nemlig kjøpe og overta drømmehuset :hoppe: bare 14 dager etter bryllupet, så da vil jeg heller legge 20000 i nytt bad eller oppussing i stua!

Håper vi kan ta en bryllupsreise litt senere, f.eks til jul eller på vår ettårs bryllupsdag. Men jeg må innrømme at jeg er litt misunnelig på alle dere so skal reise... :cry:

MissS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi reiser tidlig onsdag morgen etter bryllupet. Jobber ikke imellom, da! Da skal jeg bruke tiden på inntrykk og glede meg.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi reiser sannsynligvis dagen etter - på hyttetur innenlands! Vi har på ingen måte råd til noen dyr ferietur, men det viktigste er da at vi kan få litt tid for oss selv før hverdagen innhenter oss igjen!? Gleder meg jeg iallefall! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del liker meg best hjemme, mens min kjære er en såkalt globetrotter....

Men vi blir nok hjemme, vi gifter oss pinseaften og har fri mandagen, men min ektemann må på jobb tirsdag. Jeg har tatt meg fri, må la inntrykkene få synke litt tror jeg.....

Men jeg er ikke noe glad i å reise.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har funnet ut at drømmeturen (til Hawaii ) blir for dyr rett etter bryllupet, så vi planlegger denne sommeren etter at vi gifter oss. Etter bryllupet tar vi heller noen dager i en romantisk europeisk by. Har ikke bestemt oss for hvilken enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei, jeg har ingen gifteplaner foreløpig, men hvis jeg noen gang skal gifte meg er bryllupsreise noe jeg absolutt vil prioritere. Jeg tror jeg heller vil bruke penger på det enn på å ha hundre gjester. Så nedtur å være hjemme etterpå. Da blir det jo hverdag igjen med en gang. Men det er min mening, andre får gjøre akkurat som de vil for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi reiser på bryllupsreise onsdag morgen etter bryllupet. Da får vi tid til å puste ut, kikke litt på gavene, kjøpe badesandaler og pakke kofferten.  

Skal 16 dager til Mauritius og bare kose oss!

For meg er det viktig med bryllupsreise, og at vi reiser med en gang etterpå.....for å beholde "bryllupsrusen".

Vi skal også reise til Mauritius i 2 uker rett etter bryllupet. Søndag skal brukes til å rydde lokalet. Mandag til å ordne litt småpraktiske ting, tirsdag til å pakke og så bærer det avgårde på onsdag morgen.Vi reiser så raskt for å virkelig kunne slappe av rett etter bryllupet. Vi er slitne av all styringen før bryllupet og vil ikke tenke på hvor slitne vi vil være rett etterpå. Jobben kan vi prioritere en annen gang, men bryllupsreise kan bare gjennomføres en gang etter min mening og det er rett etter bryllupet.

Når reiser dere?

Hvor har dere bestilt reisen?

Hvor skal dere bo?

Vi har bestilt reisen i England, myyye billigere enn norske reisebyråer.

Vi skal bo på nord-vest-kysten. Ifølge de innfødte er det det beste området. Sør-øst er visst bare slum - og masse vind. Tror min kjære valgte 5stjerners juniorsuite.

Vi skal bruke tid på å reise rundt og se på øya - både over og under vann. Min kjære kjenner en som er gift med presidentens niese og vi har fått mange gode insidertips derfra 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde opprinnelig bestil bryllupreise rett etter bryllupet, men fordi vi endte opp med å kjøpe hus istedenfor tok vi oss rett og slett ikke råd til en sånn reise. Men vi håper jo at vi får tatt en skikkelig tur om noen år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tar 4 veker ferie.Ei veke før bryllupet og tre veker etter. Vi skal til Mauritius onsdag etter bryllupet. Gledar oss masse. Det einaste vi gruar oss til er å reise frå datra vår på to år. Men denne ferien vil vi reise åleine. Det kjem til å bli familieferie dei neste 15-20 åra...

Vestlandstausa :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi var på dyr og flott ferie i Kina i påska, så det blir ingen "skikkelig" bryllupsreise etter bryllupet. Hadde egentlig planlagt og bestilt en tur til Glasgow med RyanAir, men så gjorde de om utreise/hjemreisetidene så det passet dårlig med våre planer og vi fikk pengene igjen. Dermed blir vi hjemme uken etter bryllupet, koser oss med gaver og minner. Blir vel et etterpålag eller to hos foreldrene våre de første dagene, og resten av uka har vi tenkt å bruke på oss selv. Kanskje vi reiser bort noen dager, får se når den tid kommer.

Så tar vi heller en tur til Glasgow eller et annet sted utover høsten eller vinteren, tror det kan være deilig å slappe av hjemme etter bryllupet... Har mer eller mindre mulighet til å ha fri det meste av sommeren begge to, så vi har masse tid til småturer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er på Drømmeferien allerede når vi gifter oss, så bryllupsreisen blir bare en forlengelse av denne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...