Gå til innhold

Er det mulig å bli sint for noe slik?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Igår kveld satte jeg på en vask. Av klær som lå i mine 3 skittentøyskurver. Idag tidlig skriker min kjære ut om jeg har vaska arbeidsbuksa hans, (som lå i skittentøyskurven), jeg sier ja, og dette er KRISE. Jge skulle visstnok ikke vaska den, for i den lå det en lapp han hadde notert på som han trengte.

Hallo, klærne lå i skittentøyskurven sier jeg, men han mener jeg måtte jo skjønne at jeg ikke skulle vaske dem.. Fordi han pleier visstnok å alltid legge klærne i den andre skittentøyskurven. Dette har jeg aldri tenkt på... Han mener jeg burde ha spurt før jeg vaska dem.. arrgh.. syns dette er helt og holdent hans skyld som legger det i kurven. (vi har enighet om å tømme lommer før de legges til vask, så jeg sjekker aldri lommer).

Han syns jeg skal be om unnskyldning? Hva syns folk? Er vel han som skal be om unnskyldning.. Jeg har jo bare vaska klærne hans.. Skjønner han er irritert for lappen, men likevel.. Nå skal han liksom straffe meg med ting han skulle gjøre for meg, som han nå sier han ikke gidder likevel..

Videoannonse
Annonse
Gjest Lillebøll
Skrevet

:ler:

Jeg tror jeg ville byttet ut ungen og skaffet meg en mann.

Gjest Gjest
Skrevet
Igår kveld satte jeg på en vask. Av klær som lå i mine 3 skittentøyskurver. Idag tidlig skriker min kjære ut om jeg har vaska arbeidsbuksa hans, (som lå i skittentøyskurven), jeg sier ja, og dette er KRISE. Jge skulle visstnok ikke vaska den, for i den lå det en lapp han hadde notert på som han trengte.

Hallo, klærne lå i skittentøyskurven sier jeg, men han mener jeg måtte jo skjønne at jeg ikke skulle vaske dem.. Fordi han pleier visstnok å alltid legge klærne i den andre skittentøyskurven. Dette har jeg aldri tenkt på... Han mener jeg burde ha spurt før jeg vaska dem.. arrgh.. syns dette er helt og holdent hans skyld som legger det i kurven. (vi har enighet om å tømme lommer før de legges til vask, så jeg sjekker aldri lommer).

Han syns jeg skal be om unnskyldning? Hva syns folk? Er vel han som skal be om unnskyldning.. Jeg har jo bare vaska klærne hans.. Skjønner han er irritert for lappen, men likevel.. Nå skal han liksom straffe meg med ting han skulle gjøre for meg, som han nå sier han ikke gidder likevel..

Si dette her med mindre han er hissig da: hold kjeft og vask dine egne jævla klær.

Skrevet

For en tulling! Slutt å vask klærne hans.

Gjest gjest - TS
Skrevet

Ja, ikke sant.. Hehe.. Vurderer sterkt å ikke vaske hans klær på en god stund, for å se hva han sier til det. Sortere alle hans klær i en egen dunk, så får han vaske selv.

Ganske urimelig å bli sint for det der igrunn.. Tror hans skjønner det senere.. fikk sms istad om noe greier, og da skrev jeg på at jeg krevde unnskylding.. så sa han unnskyld da.. men spørs om han mener det eller ikke.. hehe..

nå er det litt greiere, men fyy søøøren å sint jeg ble da han kjefta meg ned før han dro på jobb..

Gjest Gjest
Skrevet
Ja, ikke sant.. Hehe.. Vurderer sterkt å ikke vaske hans klær på en god stund, for å se hva han sier til det. Sortere alle hans klær i en egen dunk, så får han vaske selv.

Ganske urimelig å bli sint for det der igrunn.. Tror hans skjønner det senere.. fikk sms istad om noe greier, og da skrev jeg på at jeg krevde unnskylding.. så sa han unnskyld da.. men spørs om han mener det eller ikke.. hehe..

nå er det litt greiere, men fyy søøøren å sint jeg ble da han kjefta meg ned før han dro på jobb..

Hehe, det er jo bare en liten bagatell egentlig. Godt å få blåst ut litt frustrasjon ikke sant. Han mente kansje ikke å være så anklagende, men ble vel oppgitt over lappen. Prat godt ut i kveld og bli litt mer samspillte kansje. Prløv å sett ord på hvor irritert det gjør deg. Hvis dere er glad i hverandre, gjør dere begge en innstats på at dere ikke blir sure på hverandre så lett.

Skrevet

Huff, nei jeg hadde ikke godtatt at kjæresten min hadde kjeftet meg opp for det der...

Skrevet

Enig med de over, la han vaske sine egne klær. Da slipper han sånne "enorme kriser". Du har ingenting å be om unnskyldning for!

Skrevet

Jeg hadde nok kun vasket mine egne klær i en periode framover..

Gjest *Ulla*
Skrevet

Han er nok bare i øyeblikkets raseri over den viktige lappen. Jeg hadde også klart å skylde på den som vasket, men ganske raskt innsett at det bare hadde vært min egen skyld. Lettere å bli sinna på noen andre enn meg selv.

Gjest Gjest
Skrevet

Se på det slik.

Kvinnen har ansvar for prevensjon under sex, ettersom det er hun som kan bli gravid ikke sant? På samme måte har den som vasker klær ansvar for å sjekke lommene. Er det vanskeig å sjekke lommer? Klarer du det ikke? Er det vanskelig å putte henda opp i lommer, og har du aldri gjort dette før.

Håper på svar

Skrevet
Han er nok bare i øyeblikkets raseri over den viktige lappen. Jeg hadde også klart å skylde på den som vasket, men ganske raskt innsett at det bare hadde vært min egen skyld. Lettere å bli sinna på noen andre enn meg selv.

Enig, han ble sikkert bare frustrert over å ha mista lappen. Han vet nok at det var feil å bli sint på deg for det.

Skrevet
Se på det slik.

Kvinnen har ansvar for prevensjon under sex, ettersom det er hun som kan bli gravid ikke sant? På samme måte har den som vasker klær ansvar for å sjekke lommene. Er det vanskeig å sjekke lommer? Klarer du det ikke? Er det vanskelig å putte henda opp i lommer, og har du aldri gjort dette før.

Håper på svar

Er det vanskelig å putte hendene opp i lommer før man legger det i skittentøyskurven?

Skrevet
Se på det slik.

Håper på svar

Når de har avtale om at lommene sjekkes før de legger klær i skittentøyet, så skal det faktsik være unødvendig å sjekke lommene før vask.

Når de var enige om dette, så er det ene og alene hans ansvar.

Gjest En annen mann
Skrevet

Nei, man har ikke rett til å bli sur for dette. Har man skrevet noe viktig på en lapp bør man legge den i lommeboken eller arkivere den et annet mer passende sted.

Skrevet

Absolutt ingenting du skal be om unnskyldning for.

Jeg er enig med alle de som foreslår at du ikke vasker klærne hans på en stund. Se hvor lang tid det går før han oppdager at han var en tulling.

Gjest Gjest_caskr_*
Skrevet

Skaff dere hver deres skittentøyskurv så kan han arkivere lappene sine der hvis han synes det er så praktisk.

Gjest Gjest
Skrevet
Se på det slik.

Håper på svar

:ler:

Begge har ansvar for prevensjon under sex. Og den som legger et klesplagg i skittentøyskurven har ansvar for at det er klar til vask.

Hadde mannen min kjeftet på meg fordi jeg vasket buksen hans, hadde jeg latt han vite hvor skapet står. ;) Og han hadde fått vasket sine egne klær fremover.

Skrevet
Skaff dere hver deres skittentøyskurv så kan han arkivere lappene sine der hvis han synes det er så praktisk.

:fnise:

Gjest Oxford
Skrevet

:fnise:

Jeg hadde ikke akseptert å bli kjeftet opp på grunn av noe slikt. Jeg hadde konsekvent bare vasket mine egne klær i fremtiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...