Gå til innhold

Fotball EM

Anbefalte innlegg

Gjest fotballgal
Skrevet

Noen som følger med på EM? Hvem holder dere med?

Jeg er litt usikker på hvem jeg liker best, har tre favoritter:

Nederland

Spania

Og så heier jeg litt på Sverige da, sånn for skandinavias del ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg følger med!

Holder mest med Sverige (har noen svenske aner ;) ). Liker også Kroatia. Ellers pleier jeg og kjæresten min å tippe resultatet, og hvis en av oss tipper riktig må den andre vaske opp/gi en massasje eller lignende. Gjør det litt mer spennende :ler:

Nederland imponerte da :) Spania også egentlig (men så ikke den kampen :( ). Og Sverige (til tider, hvertfall resultatmessig). Bra favoritter du har :-D

Skrevet

Jeg følger med!!

Er egentlig ikke så ihugga fotball fan, men nå som Sverige er med så sitter jeg klar :-D

Heier også litt på Spania, men det er først og fremst Sverige som gjelder her da :ler:

Skrevet

Har sett alle kampene hittil :)

Heier på Portugal, men syns alle kampene er like spennende...

Skrevet

Jeg følger med! :jepp:

Synes det er gøy, og holder en knapp på Spania denne gangen. Synes det er gøy at Sverige gjør det bra også!

Skrevet

JAA!! :Nikke:

Er ellers en desidert England-fan, men siden de er ikke med, har Nederland blitt favoritt-laget. De var jo helt fantastiske.

Tipper at det står mellom Tyskland, Spania, Portugal og Nederland. Kanskje noen som kan overraske, men spesielt Tyskland ser ut til å være i helt kanonform. Spania har en dårlig statistikk fra mesterskapene, så hvem vet om de kan holde det sammen. Portugal virker litt for avhengig av Ronaldo, så hvis det skulle skje noe med ham, da er de helt ødelagt. Nederland - tja - de var imponerende i første kamp, det spørs om de kan holde lignende tempo hele mesterskapet?

Skrevet

Men mrs Bond! Du har jo helt glemt Sverige! :ler:

De skal nemlig vinne i år :sjarmor:

Gjest fotballgal
Skrevet

Det er jo en hel heia-gjeng her inne jo ! :)

Er England-jente jeg også Mrs Bond, synd de ikke klarte å kvalifisere seg, er veldig glad i engelsk fotball. Men Nederland er jo likså bra, så har jeg Spania når jeg vil se litt spreke mannebein :sjarmor:

En ting som irriterer meg er at TV2 ikke viser Spania tidligere på kvelden, jeg har ikke tv2 sport så jeg får ikke sett de tidligere på dagen :(

Gleder meg til Frankrike-Nederland i morgen, da er det sommerferie også :)

Skrevet
En ting som irriterer meg er at TV2 ikke viser Spania tidligere på kvelden, jeg har ikke tv2 sport så jeg får ikke sett de tidligere på dagen :(

Gleder meg til Frankrike-Nederland i morgen, da er det sommerferie også :)

Ja, det er kjedelig at ikke alle kampene vises direkte. (Men hadde de vært det hadde det vel hagla med klager fra folk som ikke er like fotballglade som oss...). Men heldigvis blir jo alle kampene sendt på kanaler som ikke må betales for, og det er jo kjempebra :-D Men syns mange ganger at den "beste" kampen er den som ikke er direkte. Typisk :gjeiper:

Skrevet (endret)

Det er utrolig kjedelig, nå har Tyskland dritet seg ut helt og jeg fikk ikke se :sur:

Jeg regnet med Tyskland som mer eller mindre den største favoritten, men som jeg forstod var de noe drittdårlige i dag. Oppførte seg som skikkelige drittunger også. Blir nok ikke noe problem for dem å kvalifisere seg fra gruppen, men likevel..

bleh.

Jeg vil ikke ha noe CanalDigital ekstrapakkedritt for å se alle kampene. :kjempesinna:

Endret av mrs_bond
Gjest fragment
Skrevet

Ja, jeg følger ganske mye med. Håper Portugal, Nederland og naturligvis Sverige kommer langt.

Gjest Ansjoni
Skrevet

Følger med litt, men det blir litt mer spennende når de er ferdig med gruppespillet.

Liker straffesparkkonk. best jeg da, :fnise:

Er imponert over Nederland i år, forresten.

Skrevet

Straffesparkkonkurranse er gøy :-D

Må si jeg ble imponert over Polens keeper (Boruc tror jeg han heter) i går. Nå sitter jeg og gleder meg til Nederland - Frankrike-kampen :hoppe:

Skrevet

Jaja, så var Sverige ute. De ble jo rundspilt i går!

I kveld begynner kvartfinalene :hoppe:

Hvilket land tror dere vinner EM i år?

Skrevet (endret)

Huff Portugal, det eneste laget jeg alltid misliker. Jeg håper alltid at noe forandrer seg men gang etter gang kommer de og blir skikkelige grinete skuespillere.

Var faktisk ganske greit i dag sammenlignet med hvordan de av og til oppfører seg.

Var litt synd at Ballacks siste mål var som det var, men Tyskland var beste laget på banen, syntes jeg. Har aldri vært noe Tyskland-fan, men de var en hakke mer overbevisende.

Hvorfor i helsikes skyter Portugisere så mye? De spiller jo ikke situasjonene ferdig og bare skyter fra 16+ meter. Skikkelig egoisme.

Uansett - hvem tipper dere for resten av kvartfinalene?

Jeg tipper at Croatia vinner i morgen mot Tyrkia (med tanke på at Tyrkia mangler målvakt og Rüstü er jo litt gammel allerede, men kanskje god likevel? - uansett Croatia har vært mye mer overbevisende, selv om Tyrkia spilte fantastisk i siste kamp)

Italia - Spania - tja vanskelig å tippe. Italia har evnen til å ødelegge hvem som helst sin kamp, men de trenger jo noen som Henry som kan 'score' mål for dem. Jeg liker Spania og de har vært sinnsykt gode egentlig, men de har en forbannelse å alltid underprestere. Så selv om jeg håper for Spania, har jeg en dårlig følelse at Italia spiller den mes lukkede kampen mulig og ødelegger alt. Men Italia mangler noen nøkkelspillere, så kanskje Spania klarer det likevel.

Russland - Nederland - tja, Russland spilte veldig bra fotball i siste kamp, med bra tempo og mye glede, men det virker likevel at Nederland er i eventyrlig form, så tipper at Nederland kommer til å vinne. Men jeg håper for gøy, åpen og målrik kamp.

Endret av mrs_bond
Gjest StockDama
Skrevet

Jeg følger ufrivillig med =p samboeren har en kompis over ved hver kamp og de kan bli litt høylytt, og siden jeg er rett ved tv'en så får man hørt og delvis sett alt, om man vil eller ikke..

Skrevet

At Tyrkia gikk videre i går likte jeg ikke noe særlig. Kroatia burde klart å avgjøre kampen i løpet av de første 90 minuttene. Men spørs vel hvordan det går med Tyrkia videre, de er jo ganske svekket pga kort. Cuplaget Tyskland tar dem nok i semi'en. Hvis ikke det blir for mye overtid da. :gjeiper:

Gleder meg til kampen i kveld. Nederland har jo imponert stort, og Russland har spilt morsom fotball. Håper på mange mål :hoppe: Tror Nederland vinner.

Italia har en stygg tendens til å karre seg videre, selv om de ikke alltid fortjener det. Skal ikke se bort ifra at de vinner over Spania, og at de kanskje kommer seg helt til finalen. Håper ikke det skjer.

Satser på Tyskland mot Nederland i finalen jeg.

Skrevet

Ja, jeg følger med på EM, selv om jeg til daglig er "fotballhater" (er egentlig ikke det, men jeg har en lei tendens til å overdrive når jeg snakker). Jeg heier på Italia! Jeg holdt med Italia under VM også; liker landet og synes de har flest kjekke fotballspillere (selv om de er litt av noen primadonnaer)! :ler: . Synes det er urstusslig at Cannavaro ble skadet og dermed ikke kunne delta. Favorittspiller nå er Gianluigi Buffon.

Jeg blir ikke deppa om Nederland skulle vinne, det hadde vært vel fortjent. Synes det var finfint at Sverige røk ut...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...