HMSP Skrevet 21. mai 2003 #21 Del Skrevet 21. mai 2003 Jeg tenkte også mye over dette med tale/sang osv fra meg til min kjære. Nå er jeg - i likehet med andre her - ikke den som holder mest kjeft så på den måten har jeg det greit, men likevel.... Siden jeg skrev alle sangene vi skulle synge i bryllupet fant jeg ut at det ikke var noe sjakk-triks å skrive en sang til ham. Han viste at DET kunne jeg. Så jeg skrev et brev. Ja, faktisk et (nesten) helt vanlig brev. Sto opp sent en kveld og skrev fra meg til ham der og da. Om tanker og følelser. Avsluttet med diktet 8 roser av André Bjerke. Når jeg kom til min tale bare leste jeg opp hele brevet. Under opplesingen av diktet fikk han 8 pene røde roser. Helt enkelt og likevel veldig pent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felix Skrevet 21. mai 2003 #22 Del Skrevet 21. mai 2003 André Bjerke Det er desverre ikke lov å legge ut dikt her - HMSP, moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 21. mai 2003 #23 Del Skrevet 21. mai 2003 Trodde opprinnelig at det ikke var vanlig at bruden holdt tale, men så har jeg blitt oppmerksom at det egentlig er ganske vanlig med tale eller sang, så da får jeg vel trå til. Kanskje blir det et dikt? ringblomst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå