Gå til innhold

Bukett og bryllupskake

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har lyst til dele hvordan brudebuketten og bryllupskaken skal se ut ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min brudebukett skal bestå av orkidèer. Kvite. Veit den blir lett og lang, men ellers he "blomsterdama" fått frie tøyla :D

Bryllupskaka vår e 4 stg. Sjokolade kake og kremkake :) Pynten skal være orkidè (ekte)

Skrevet

Min brudebukett skal være rund og bestå av ulike tropiske blomster i forskjellige nyanser av rosa.

Vi kommer ikke til å ha kake, men spise en god dessert eller to etter middagen. ;)

Skrevet

Brudebuketten min er det sambo som har ordnet med.. Så det vet jeg ikke. Men har hintet litt om røde roser og at jeg vil ha en bukett som henger litt.

Bryllupskaka blir 3 etg marsipan med røde roser, hjerter og litt sølv på. Og våre navn og datoen på den ene kaka. Blir spennende å se åssen den blir :)

Gjest dirilill
Skrevet
Brudebuketten min er det sambo som har ordnet med.. Så det vet jeg ikke. Men har hintet litt om røde roser og at jeg vil ha en bukett som henger litt.

Bryllupskaka blir 3 etg marsipan med røde roser, hjerter og litt sølv på. Og våre navn og datoen på den ene kaka. Blir spennende å se åssen den blir :)

Tenk om han liker en som ikke passer til kjolen, at det blir helt kræsj?

Jeg har fått med meg ei som dekorerer til å lage min brudebukett. Da vet jeg at hun har funnet noe som passer helt til min kjole. Hadde aldri tatt sjangsen på at min samboer skulle gjort dette alene. Ikke fordi han har dårlig smak, men fordi han ikke ville ha vist hva som passet.

Det blir som å at jeg skulle ha funnet slips til han uten at jeg hadde vist hvordan verken skjorten eller dressen så ut.

Skrevet

Skal bruden ha en tradisjonell hvit kjole, skal det litt til for å bomme med buketten da. ;)

Gjest Hegepege
Skrevet

Min skal være som denne

Kaka hadde jeg tenkt noe som denne

Den 3 etasje's kaken der :)

Skrevet

jeg skal ha denne brudebuketten.

Kaka skal se slik ut, men vi vil bare ha de 3 nederste etasjene.

Skrevet
Tenk om han liker en som ikke passer til kjolen, at det blir helt kræsj?

Jeg har fått med meg ei som dekorerer til å lage min brudebukett. Da vet jeg at hun har funnet noe som passer helt til min kjole. Hadde aldri tatt sjangsen på at min samboer skulle gjort dette alene. Ikke fordi han har dårlig smak, men fordi han ikke ville ha vist hva som passet.

Det blir som å at jeg skulle ha funnet slips til han uten at jeg hadde vist hvordan verken skjorten eller dressen så ut.

Han hadde med seg svigerinna mi og hun hadde med bilde av kjolen, fortalte høyde, øyenfarge og hårfarge på meg. Så jeg tror nok at det skal gå bra du!!

Gjest dirilill
Skrevet
Han hadde med seg svigerinna mi og hun hadde med bilde av kjolen, fortalte høyde, øyenfarge og hårfarge på meg. Så jeg tror nok at det skal gå bra du!!

Var ikke meningen å såre deg, jeg ville ikke turt det. Men skjønner at dere har planlagt det litt mer i.o.m at bilde og beskrivelse av deg var med på bestillingen. Lykke til iallefall, den blir sikkert veldig pen:)

Skrevet
jeg skal ha denne brudebuketten.

Kaka skal se slik ut, men vi vil bare ha de 3 nederste etasjene.

fin kake

hvor kjøper du denne?

Skrevet
fin kake

hvor kjøper du denne?

Tror kanskje vi skal lage den selv! :kokk: Har fått oppskrift på sjokoladekake med hvit sjokoladkrem og hvit sjokoladeglasur, så om den blir god, blir det den. :sikle:

Hvis ikke, får jeg ta med bildet rundt til bakeriene i byen, og høre om noen vil lage noe lignende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...