Gå til innhold

Matchtall på Sukker

Anbefalte innlegg

Gjest Amatør
Skrevet

Har registrert meg på Sukker, fordi de hadde en ganske grei test og man får se alle matchene med en gang (i motsetning til Q500). Jeg synes ikke jeg har svart så gjennomsnittlig (men det vet jeg jo egentlig ikke), så jeg ble overrasket over hvor mange jenter det var der som hadde høyt matchtall med meg - er dette bare et triks for at jeg skal føle at det finnes "mange for meg"?

Ser også at bare ca. 1 av 6 er superbrukere - har dere inntrykk av at de andre bare er "tidligere" brukere eller er det faktisk ikke vanlig å være superbruker der?

Er det noen som vet om et høyt matchtall bare betyr "likner meg"? I så fall er jeg ikke sikker på om jeg skal legge særlig vekt på matchtallet - jeg har jo ikke lyst til å finne noen som deler alle mine dårlige sider også! :ler:

Hva er deres erfaring med Sukker?

Min statistikk (jeg synes egentlig dette var kunstig høyt):

96: 2 matcher (hvorav 1 superbruker)

95: 3 (1)

94: 18 (2)

93: 81 (17)

92: 164 (29)

91: 251 (38)

90: 329 (54)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har en del høyere matchtall enn meg ihvertfall :)

Jeg synes ikke du burde fokusere så mye på hva tallet betyr. Høyere tall er bedre enn lavere tall. Ferdig med det.

Det er så vidt jeg har forstått ganske mange flere gutter enn jenter som er superbrukere, naturlig nok siden det tradisjonellt er oss gutter som gjerne tar kontakt. Det er helt sikkert også mange som ikke bruker sukker aktivt, men som lar profilen ligge der "sånn i tilfelle".

Jeg regner med at matchen betyr hvor "lik" personen er, siden man jo bare beskriver seg selv. Hvis ikke vil det være mange antagelser ute og går. Med andre ord er det dumt å se på matchtallet som noen hellig gral, men en god pekepinn er det jp.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg fikk høye matchtall med menn jeg overhodet ikke passet sammen med. Skjønte ikke helt hvordan de gjorde disse beregningene.

Hvis man svarer veldig gjennomsnittlig, vil man få høye matchtall med de som gjør det samme. Poenget er vel at man skal svare så ærlig som mulig, for å gi et riktig bilde av hvordan man er som person.

Jeg ga til slutt opp hele greia med nettsjekking.

Skrevet
Jeg fikk høye matchtall med menn jeg overhodet ikke passet sammen med. Skjønte ikke helt hvordan de gjorde disse beregningene. Jeg ga til slutt opp hele greia med nettsjekking.

Eventuelt så synes du ikke at de mennene du passer sammen med er rike og kjekke nok, noe som kanskje er årsaken til at du er enslig :) Jeg synes for min del at matchingen på de andre stedene er bedre enn dem på Sukker. Jeg forsøkte matchingen på Sukker for moro skyld, og de som var på 95 og 94 var ganske greie. Derimot kom det mye rart med matchtall 90 og lavere.

Gjest Purple Haze
Skrevet
Eventuelt så synes du ikke at de mennene du passer sammen med er rike og kjekke nok, noe som kanskje er årsaken til at du er enslig :) Jeg synes for min del at matchingen på de andre stedene er bedre enn dem på Sukker. Jeg forsøkte matchingen på Sukker for moro skyld, og de som var på 95 og 94 var ganske greie. Derimot kom det mye rart med matchtall 90 og lavere.

Og du var ikke særlig kategorisk?! Du vet da ingenting om mine preferanser hos en partner, så ikke tillegg meg noen jeg ikke har. Takk.

Skrevet (endret)

Sukker er en tarvelig tjeneste sett fra denne personlighetsscorens side. Selv om det kan indikere likheter i personlighetene, er det så mye mer enn disse indikatorene de har lagt opp til som teller.

Jeg syns hele personlighetstesten er dårlig laget, de spør (i noen grad virker det, men likevel …) om de feile tingene, og svaralternativene gir ikke alltid en god nyanse av det en står for som person.

Selv har jeg svært få treff over 90, og blant dem kunne jeg enkelt eliminere 3/4 ved å lese profilen (da ikke relatert til poengsum og testen). Så kommer kanskje 1/3 av de resterende som ikke har bilde, 8/10 av de resterende der igjen som ikke gir respons tilbake. Og er det noe igjen da, kan du ta deg sikker på de var sist innlogget i juni 2007.

I det brede og det lange: Sukker fikk meg bare til å innse at jeg kommer til å dø som en ensom mann :hoho:

Endret av kevlar
Skrevet

Jeg fikk få som matchet godt på Sukker. Ikke at jeg svarte så veldig nøytralt heller, da, men det var kanskje 10 som lå på 90+...

Uansett, skrev litt med et par av dem. Ble interessert i én. Traff ham. Skikkelig blinkskudd, er samboere nå, 3 mnd etter.

Likte sukker, jeg :) Spesielt siden man kan rangere hvor viktig forskjellige ting er for en.

• 2 uker senere...
Skrevet

Personlighetstesten er tåpelig og virkelig håpløst sammensatt.

Matchtallene sier ingenting, jeg hadde treff på 95 med en som var min rake motsetning når det gladt absolutt alle samtaleemner vi var innom, så det var jo helt dødfødt.

Jeg gav opp og slettet meg.

Skrevet

Tråden er ryddet.

-jolie (mod)

Gjest Gjest
Skrevet

Registrerte meg nettopp, men bare som bruker, ikke superbruker. Betyr det at jeg bare ligger "til pynt" for superbrukerne? Har ikke funnet noen måte å være aktiv i forhold til andre brukere på... :sjenert:

Skrevet (endret)

Forøvrig tror jeg at man må se på matchtall som en sånn liten morsom "greie", ikke noe man kan gå blindt etter når man letter etter interessante profiler.

Endret av jolie
Gjest glamourgirl
Skrevet

Jeg datet en fyr for noen år siden, vi hadde det veldig hyggelig, men det rant ut i sanden. Da vi senere begge to registrerte oss på Sukker hadde vi en rasende dårlig match...

Skrevet

Tråden er ryddet.

-jolie (mod)

Skrevet

Jeg hadde 90 % match på finnenvenn.no. Jeg "dater" han enda. <3

Vi passer godt sammen, synes jeg.

Hvordan ligger det an på den match prosenten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...