Annett Skrevet 9. april 2002 #1 Skrevet 9. april 2002 Vi hadde tengt til og brenne cd`er selv, men jeg vet ikke helt hva vi skal spille inn. Var det ikke noen som hadde en slik liste her en gangJeg tar gledelig i mot alle forslag _________________ Mai brud1212[ Dette Innlegg er endret av: Annett den 2002-04-09 21:09 ]
CecilieB Skrevet 9. april 2002 #2 Skrevet 9. april 2002 Jeg holder på med dette nå. Har lastet ned og inn massevis av sanger. Skal prøve å lage en liste med alt vi har valgt (mye 80talls) og sende til deg. Jeg kan ikke love deg når jeg får gjort det, tviler på at det blir i kveld.12
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2002 #3 Skrevet 9. april 2002 Anbefaler disse til litt roligere bakgrunnsmusikk (middag, kaffe.....): - Lisa Ekdahl - Bo Kaspers Hotel - Silje Nergaard Dette er deilig musikk som ikke gjør annet enn å lage stemning.............
Gjest KristinK Skrevet 10. april 2002 #4 Skrevet 10. april 2002 Anett: har sendt deg 3 filer med en del sanger på nå. Fikk disse tilsendt fra ei på KG selv en gang. Kanskje du kan få noen tips derfra? 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå