Gjest Nattsvermer Skrevet 20. mai 2003 #1 Del Skrevet 20. mai 2003 Jeg håper dere kan hjelpe meg med tips om hvilke salonger som selger eller leier ut demetrios kjoler. Det er likegyldig hvor i landet de er, siden jeg kun skal ha kontakt over telefon. Christiane vet jeg om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilly16 Skrevet 20. mai 2003 #2 Del Skrevet 20. mai 2003 Jeg tror Ski Brudesalong og Bli ny senter har Demetrios kjoler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. mai 2003 #3 Del Skrevet 20. mai 2003 Christiane brudesalong i Oslo har de også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerlilje Skrevet 21. mai 2003 #4 Del Skrevet 21. mai 2003 Skal leie min demetrios-kjole hos DesignStudio i Kristiansand. Mye fint!!! Ellers er det en salong på Kilden i Stavanger som har Demetrios-kjoler. Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pulsatilla Skrevet 21. mai 2003 #5 Del Skrevet 21. mai 2003 På demetrios-hjemmeside står Miranda, Stavanger som eneste oppføring - de er kanskje importør? http://www.demetriosbride.com/locatorint.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå