Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Kamilla_*
Skrevet

Jeg har i flere år nå farget håret mitt brunt. I og med at jeg har farget det i forskjellige nyanser fra gang til gang har jeg endt opp med et rødskjær i håret mitt. Og nå vil jeg gjerne farge det tilbake til min naturlige farge, nemmelig blondt !

Har noen en avfarging å annbefale? vil gjerne gjøre dette hjemme.

Lurer også på hvordan resultatet vil bli? Må jeg ta en slik avfarging flere ganger eller tar den første all rødfargen?

Har lest i andre poster at folk har endt opp med orange eller knallrødt hår etter en slik behandling. Hvordan klarer dere da å gå fra denne fargen til blondt ?

Er takknemmelig for alle svar :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Kamilla_*
Skrevet

Kan jeg eventuelt bleke håret og så farge det over med en litt mørkere blond farge hvis jeg ender opp med orange hår, som jeg sikkert gjør?

Jeg er litt skeptisk til avfarging.

Men det jeg lurer på er om denne fargen vil dekke over den orange ? Vil ikke ha en altfor mørk farge, men en mellomblond feks.

Håper på svar :)

Skrevet

å bleike håret fra mørkt til lyst er en lang prosess, i've been there =P du må ha flere avfarginger, og det sliter utrolig på håret.. men jeg begynte med en til to avfarginger i uka i 2 eller 3 uker, så gikk jeg til frisøren for det siste arbeidet. håret blir ganske pissegult og skjær i håret, men jeg brukte en spesiell shampoo mot dette og det forsvant etter hvert :) selv om du farger håret til en mørkere blond, så vil du fremdeles få skjæret i håret, men ikke like ille da.. =P jeg vil anbefale å farge håret askeblond, fordi den har skjær i seg (husker ikke helt hva frisøren sa, men askeblond var bra om du gikk fra brunette til blond)

avfargingen jeg brugte var den der poly blonde..

lykke til uansett :D håper du holder oss oppdatert på hvordan sveisen blir ^^,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...