Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har møtt en utrolig koslig gutt, og vi har vært litt sammen den siste tiden, og sendt hverandre meldinger.. Jeg vet ihvertfall at jeg har begynt å like han, men vet ikke hva han mener, og siden jeg ikke har så mye erfaringer med gutter fra før er jeg ikke helt sikker på hvordan jeg skal se det ann. Han er i militæret, så det blir ikke til at vi er sammen hele tiden, men de gangene vi har funnet på noe så har det være veldig koslig..

I begynnelsen var det han som ville møte meg, etter at vi hadde blitt kjent på byen, og det virket som det var vellykket siden vi allerede da avtalte å dra ut sammen igjen. Sist gang vi møttes så var han veldig ivrig på å holde rundt meg, og holde hender og etter min oppfattelse så var det veldig koslig.. men etter den dagen så har han faktisk ikke tatt intiativet til å sende en eneste melding, alltid er det jeg som har sendt først osv.. Det er nå en uke siden vi møttes, og jeg syns jo det er litt rart.. Vet jo at gutter ikke liker mas, så er litt redd for å virke masete om det blir jeg som spørr hvordan han har det, eller om vi skal finne på no, og jeg vil absolutt ikke ødelegge noe, om det i hele tatt kan bli noe mer ut av det..

Så hvordan er egentlig gutter når det gjelder sånne ting? antar at siden jeg er jente, så tenker jeg mer på sånt enn hva man har godt av..:P men syns det hele er så forvirrende..

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Har møtt en utrolig koslig gutt, og vi har vært litt sammen den siste tiden, og sendt hverandre meldinger.. Jeg vet ihvertfall at jeg har begynt å like han, men vet ikke hva han mener, og siden jeg ikke har så mye erfaringer med gutter fra før er jeg ikke helt sikker på hvordan jeg skal se det ann. Han er i militæret, så det blir ikke til at vi er sammen hele tiden, men de gangene vi har funnet på noe så har det være veldig koslig..

I begynnelsen var det han som ville møte meg, etter at vi hadde blitt kjent på byen, og det virket som det var vellykket siden vi allerede da avtalte å dra ut sammen igjen. Sist gang vi møttes så var han veldig ivrig på å holde rundt meg, og holde hender og etter min oppfattelse så var det veldig koslig.. men etter den dagen så har han faktisk ikke tatt intiativet til å sende en eneste melding, alltid er det jeg som har sendt først osv.. Det er nå en uke siden vi møttes, og jeg syns jo det er litt rart.. Vet jo at gutter ikke liker mas, så er litt redd for å virke masete om det blir jeg som spørr hvordan han har det, eller om vi skal finne på no, og jeg vil absolutt ikke ødelegge noe, om det i hele tatt kan bli noe mer ut av det..

Så hvordan er egentlig gutter når det gjelder sånne ting? antar at siden jeg er jente, så tenker jeg mer på sånt enn hva man har godt av..:P men syns det hele er så forvirrende..

Ok, så du tror at mannen er slaven din, og han skal gjøre alt, ta initativ og du skal sitte der og tro at du er dronningen på haugen og at han skal være glad han fikk deg?

Kanskje dette er et hint om at HAN ikke gidder mer.. jeg tror du skal ta initativ til mest mulig nå ellers finner han seg en annen

Dette kan komme ned som en bombe på deg, men i et forhold er det snakk om å gi og ta.. ikke bare TA TA TA

Skrevet
Ok, så du tror at mannen er slaven din, og han skal gjøre alt, ta initativ og du skal sitte der og tro at du er dronningen på haugen og at han skal være glad han fikk deg?

Kanskje dette er et hint om at HAN ikke gidder mer.. jeg tror du skal ta initativ til mest mulig nå ellers finner han seg en annen

Dette kan komme ned som en bombe på deg, men i et forhold er det snakk om å gi og ta.. ikke bare TA TA TA

Get a life, og lær å se litt nyansert på ting da. Slapp av!

Til TS..

Skønner hva du mener. Synes du skal ta et godt pust, gi det noen dager.. så ser du om han melder..

Husk, gutter kan være litt rare.. La han lure på hva du gjør nå i helgen, og se heller om han sender deg melding.

Det høres ikke ut som du har tatt tatt tatt... men at du er litt sliten av å være den som hele tiden gir..

lykketil!

Gjest Gjest
Skrevet

Til TS..

Skønner hva du mener. Synes du skal ta et godt pust, gi det noen dager.. så ser du om han melder..

Husk, gutter kan være litt rare.. La han lure på hva du gjør nå i helgen, og se heller om han sender deg melding.

Det høres ikke ut som du har tatt tatt tatt... men at du er litt sliten av å være den som hele tiden gir..

lykketil!

Til alle som lurer. Pokahonta sa på en annen tråd at menn med liten tiss er mindre verd enn de med stor. Også er hun en feminist.

Håper denne fyren finner en som kan klare å gi noe i forholdet, og at jenta ikke bare tar tar tar, og setter alle krav i forhold. Håper gud hjelper denne gutten på rett vei

Skrevet

For det første så er jeg ikke ute etter en slave, og for det andre mener jeg heller ikke at han skal gjøre alt;) Syns bare det er litt rart at han ikke gir no lyd fra seg.. blir litt redd for at jeg "maser" om det er jeg som hele tia sender til han først, og jeg har jo ikke lyst til å skremme han bort når jeg først har møtt en fyr som er super grei=)

Trodde kansje jeg fikk det tydlig nok fram i det første innlegget mitt.. !

Gjest Gjest
Skrevet

Til TS..

lykketil!

Takk for svar=) Har det veldig koslig når jeg er sammen med han, til tross for at jeg til vanlig er ganske sjenert så går det veldig greit!

Har vel egentlig gitt og tatt på lik linje, men nå var det plutselig veldig rolig fra han sin side.. Kan jo han ikke er "sms" typen, for han var alltid litt "kort"=P men finner forhåpentligvis ut av det:)

=)

Skrevet (endret)
Til alle som lurer. Pokahonta sa på en annen tråd at menn med liten tiss er mindre verd enn de med stor. Også er hun en feminist.

Håper denne fyren finner en som kan klare å gi noe i forholdet, og at jenta ikke bare tar tar tar, og setter alle krav i forhold. Håper gud hjelper denne gutten på rett vei

Hihihi, vis meg den tråden, så skal jeg være enig!! Har ingen menneskesyn som tilsier at mennesker med liten tiss er mindre verd. Men kjære Sverre K, jeg skjønner at du kan misforstå også..

Jeg har derimot hevdet på flere trådet at gutter med "liten tiss" kan være utrolig gode i senga. Har hatt et par av dem selv, og de har vitterlig gitt meg fantastiske opplevelser!!

(Sitat Pokah:Det at du har "liten og tynn" tiss anser jeg som en subjektiv oppfattning. Om du har det, eller tenker du har det, ambefaler jeg deg IKKE å lese innlegg på seksual forumet her. For vi har ekstremt fokus på penisstørrelse i dette samfunnet..

Likevel, er du ikke alene om det. Men de aller fleste finner seg damer de har det bra sammen med. Min erfaring er at gutter/menn med liten tiss ofte er ekstremt flinke til å behandle en dame (slikker jenter som en Gud, har fokus på hennes orgasme, bruker fingrene flittig etc etc. og i tillegg kan man kompansere med sex leketøy dersom kvinna trenger å penetreres med 'noe stort').

Feminist?? Tja, igrunnen ikke. Men selvstendig jente med ben i nesa. Ja, absolutt!

Til TS, vi forstår frustrasjonen din, for vi har alle vært der. Sitter selv og venter på mail på fb fra søt gutt. har fått noen fine meldinger, men skulle gjerne hatt dem med EN GANG. NÅ... Helst hele tiden.

*krysser fingrene for deg*

Endret av Pokahonta

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...