tjadama Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Vet at det er flere slike tråder her ute. men dette her er meg, og jeg føler ikke situasjonen er helt den samme. så jeg håper noen kan svare meg også, selv om de kanskje har øst av sin kunnskap på området før... Jeg var verdens lykkeligste, frem til søndag.. klart det hadde vært lite tid til hygge med alt eksamens-maset og ny jobb og tull som tar opp tid. men det spillte ikke stor rolle, for han er jo bare den beste i verden! -men så kommer han hjem fra byen kl.05.00 og jeg skal gå på jobb. ikke vil han svare hvor han har vært, og noe er galt. -jeg har en regel: å respektere folks privatliv, jeg åpner ALDRI post/leser meld. som ikke er til meg. men 05.10 tikker det inn en meld, og jeg tenkte jeg bare skulle se hvem den var fra for å få svar, siden han sovnet så fort (tenkte det måtte være kompiser.. mobilen hans viser bare avsender og første del av meld om du ser på den når meld. kommer inn..) Den av fra en ukjent jente: "natta vennen" var det jeg leste. jeg gikk på jobb, men fikk ikke ro i kroppen. når jeg kom hjem sendte jeg ham på kjøkkenet og tittet som en dust på meldingene, (for å få det ut av verden, og bekrefte at det var ingen ting.) men der kom det blandt "jeg hadde det kjempe gøy i dag og gleder meg til å se deg igjen" og "sitter her med en kald cola og venter på deg vennen" "skal du gjøre det slutt? gla i deg" Alt svartnet, jeg kastet mobilen på ham og spurte hva f***. men fikk ikke svar, så jeg løp ut døren og inn i skogen. men dette måtte være feil, vær nå litt rasjonell og gi ham mulighet til å svare skikkelig, gå hjem, tenkte jeg. jeg gikk hjem men fikk ikke svaret jeg håpet på. han hadde tenkt på det, men var ikke sikker. det var ikke meg (?) men han var ikke klar for et forhold... han har ikke sovet hjemme etter det, og snakker svært lite med meg. Hva skal jeg gjøre??? -han har IKKE vært utro. men betrodd seg til en jente han har begynt å henge med i det siste... han vil jeg skal flytte ut så han kan få tid til å tenke. Om jeg flytter ut er det vel mer sannsynlig at han trives til slutt og "vi to" er historie, og om jeg klamrer meg fast, skyver jeg vel bare ham lengre unna???? dette ble grusomt langt. Håper noen har ork til å lese. -Jeg Elsker HAN. vil ikke gi opp. men vet ikke hvor jeg står. Vi har det jo egentlig så bra sammen, jeg tror forholdet får mye av skylda for grå dager, -som hans 12t. arbeidsdager burde tatt...
Gjest *Mim* Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Dere må snakke skikkelig sammen. Hva er det som er bra? Hva er det som ikke fungerer - hvorfor vil han gjøre det slutt? Du bør ikke klamre deg fast, men det er lov å prøve å kjempe for forholdet.
love sucks Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Sku tro det var mitt brudd u skrev om. Akkurat sånn som u beskriver det, var mitt også. Under en mnd etter det ble slutt, var han sammen med dette kvinnemennesket som han IKKE hadde følelser for. Underlig gitt! Nå skal jeg ikke si at det er slik med deg og deres forhold. Men vil si det er veldig likt. Det jeg har lært av dette, er at det IKKE lønner seg å få mannen til å snakke. Han kommer bare med 50 andre unnskyldninger som gjør det nesten verre for deg. Hvor gamle er dere og hvor mange seriøse forhold har dere hatt før? Det jeg tror skjedde i mitt tilfelle, kan ikke si for sikkert.. men jeg TROR, er at hans forelskelsesfølelser gikk over fra dette, og når han ikke følte disse mer, så gikk han. Dessuten tok jeg ungkarslivet fra han, det var noen som satte krav, noe som kanskje ikke var så populært. Sånn var i alle fall mitt brudd, men det vil ikke si at ditt er slik!
tjadama Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. juni 2008 Takker for svar. Jeg tror det ville vært kniven i hjertet om han ble sammen med henne. men hun har visst type og er ikke keen (men jeg orker ikke spekulere) jeg er 22, han snart 25, vi har begge særiøse forhold bak oss. jeg satte ikke egentlig så mange restriksjoner på guttelivet hans, og de fleste kompisene har jo tatt meg inn i varmen umiddelbart ettersom jeg er hans eks rake motsettning... huff, hvis han blir sammen med henne. klarer ikke den tanken akkuratt nå. -han snakker ikke med meg. han vil ikke snakke med familien sin engang....
Freckles Skrevet 11. juni 2008 #6 Skrevet 11. juni 2008 ville du klart å stole på han etter denne situasjonen om det ble bra med dere igjen da?
tjadama Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. juni 2008 ville du klart å stole på han etter denne situasjonen om det ble bra med dere igjen da? Dersom jeg visste han fikk svarene han lette etter/ fikk slått seg til ro med at det ER MEG HAN VIL HA, så tror jeg hadde kjent det. og jeg hadde ikke byttet det mot noe annet. han er den som gjør meg til en bra person.... Han har jo ikke gjort noe GALT hvis sannheten er at han snakker med henne fordi alle andre ville sagt at han burde bli hos meg (som han sier kompisene mener) for han har jo bare tanker/tvil på forholdet. men jeg tror det er noe alle får på et eller annet tidspunkt. har vært der sjøl. hadde jeg ikke sett på den J**** telefonen hadde jeg vært lykkelig uvitende nå, og han hadde kanskje funnet ut av det på egenhånd. nå som alt er i lyset vil han ha meg vekk for å tenke.
angeleyes Skrevet 11. juni 2008 #8 Skrevet 11. juni 2008 Har desverre ikke så mye å kloke ord å komme med, men ville gi deg en
tjadama Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 11. juni 2008 Har desverre ikke så mye å kloke ord å komme med, men ville gi deg en Akkuratt nå er alt satt pris på. Det kommer godt med å vite at mine tanker kanskje forståes, eller i det minste sees. -så lenge ikke han vil høre dem, må jeg gjøre av de et annet sted..
Freckles Skrevet 11. juni 2008 #10 Skrevet 11. juni 2008 Jeg forstår at du tenker sånn men det ville helt sikkert kommet fram idagen uansett om du hadde funnet den telefonen eller ikke. Det er bare det at du sikkert ikke tenker helt klart nå ....uff det må være vondt for deg dette. Jeg synes nok han har gjordt noe galt i å dikutere foholdet deres med ei fremmed jente hvis du ikke ante noe om at han gikk med disse tankene. Jeg synes det virker som det beste å la han få være ifred for å tenke.
Gjest Gjest_tine_* Skrevet 11. juni 2008 #11 Skrevet 11. juni 2008 Om det var vår felles leil, så hadde ikke jeg flyttet. Det er han som gjør det slutt, eller som vurderer det. Så da burde faktisk han flyttet ut også?? Hvor sover han nå? Hos denne jenta? Vær litt kald og kjørlig mot ham, start med dating du og
love sucks Skrevet 11. juni 2008 #12 Skrevet 11. juni 2008 Huff, jeg vet hvordan u har det.. Det er ikke mange ukene siden jeg satt der du er nå. Det er sykt vondt og desverre svært lite man kan gjøre med det. Føler jeg er litt slem her jeg sitter, vil for all del ikke være det. Jeg har selv lest gudene vet hvor mange diskusjonsforum på nett, artikler og det meste, i håp om å finne en kur for å få han tilbake. Men det jeg tror er det beste er å holde deg laaaangt unna han, ha minst mulig kontakt med han. På denne måten kan han savne deg, lure på hva u gjør og hvorfor ikke du tar kontakt med han. Blir på en måte en katt og mus lek, selv om dette sannsynligvis ikke er noe u vil. DA går det kanskje opp for han hva han mistet
Alice Ayres Skrevet 11. juni 2008 #13 Skrevet 11. juni 2008 Kjæresten din er feig. Det er ikke noen annen måte å si det på. Han sier at han ikke tror han er klar for et forhold, men istedenfor å snakke med deg surrer han med en ny dame. Det er totalt lavmål. For meg hadde valget vært "enkelt": Hvis noen ikke er sikker på om de vil være sammen med meg, så - sayonara! Da er det kroken på døra. Jo, han har gjort noe galt. Han har diskutert noe som han burde ha fortalt deg først til en utenforstående - han skylder deg faktisk såpass - ikke fordi dere har vært sammen så og så lenge, men grunnet normal anstendighet. Hvis det er slik han oppfører seg, er det ikke han som gjør deg til en bra person. Hva du velger å gjøre, er opp til deg. Ønsker deg lykke til i en jævlig situasjon.
Freckles Skrevet 11. juni 2008 #14 Skrevet 11. juni 2008 Dette er kanskje en av de få gangene i livet der det lønner seg å spille litt skuespill. Late som om man ikke bryr seg. Ikke vise følelser å gi uttrykk for at man har det bra selv om alt er dritt. Jeg er litt utspekulert og bestillte blomster hjem til meg selv i en periode det var slutt med en type jeg var så utrolig forelska i. Fikk han tilbake men dumpa han etter kort tid. Klarte ikke å stole på han samme hvor forelska jeg var.
love sucks Skrevet 11. juni 2008 #15 Skrevet 11. juni 2008 Jeg prøvde å snakke med min eks, for å få litt klarhet i hva som hadde hendt. Men det var noe av det dummeste jeg gjorde, for det 1) hadde han ikke noe å komme med, 2) ble enda verre for meg, ettersom jeg ikke fikk noe klarhet 3) jeg viste hvor elendig jeg egentlig hadde det. Hadde jeg hatt muligheten til å skru tiden tilbake, ville jeg ha gjort det. Jeg ville holdt meg SÅ langt unna han som overhode mulig, slik at han kunne ha forstått hva han har mistet..
Annie Skrevet 11. juni 2008 #16 Skrevet 11. juni 2008 Hvorfor skal du flytte for at han trenger tenkepause? Ønsker deg lykke til
Skrika89 Skrevet 11. juni 2008 #17 Skrevet 11. juni 2008 Huff dette stakk i hjertet mitt. Jeg har heller ingen gode råd bortsett fra at dere må prate sammen. Men det slår meg at jeg synes kanskje ikke han er særlig voksen hvis han prater med andre jenter om å gjøre det slutt men ikke nevner noe til deg før du ser det på meldingene på tlf hans. Vil bare gi deg en god klem og ønske deg masse lykke til.
tjadama Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #18 Skrevet 11. juni 2008 Jeg har ikke mulighet til å betale leia her vi bor nå alene. -han har det, pluss at vi har et gjeste rom, så han kan få noen til å leie sammen med seg. der har ikke jeg noen kandidater. så det har egentlig bare blitt en selvfølge at det er jeg som må ut. hadde vært på noen annen måte hadde jeg bedt ham finne seg nytt sted å bo.. men han sover i allefall hos en (for meg ukjent) kompis nå, og hu dama er ikke der som jeg vet. han har ikke vært med noen av kompisene som jeg kjenner de siste dagene. æsj, nå begynner jeg bare å grine igjen. det er så sinnsykt tom her uten ham. Jeg fikser ikke tanken på å leke med en annen om så bare for "skuespill"... men jeg ser poenget..
love sucks Skrevet 11. juni 2008 #19 Skrevet 11. juni 2008 Huff da.. Nei, dette er ikke lett. Hva vil u selv gjøre da? Hva sier hjertet ditt at u ska gjøre?
tjadama Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #20 Skrevet 11. juni 2008 Huff da.. Nei, dette er ikke lett. Hva vil u selv gjøre da? Hva sier hjertet ditt at u ska gjøre? JEG VIL BLI! -men den rasjonelle siden ser jo at det ikke kommer til å løse noe, men jeg er så redd for at om jeg flytter ut. om så bare for å gi ham tid, vil skrittet å flytte inn igjen bli så stort at vi bare ender opp fra hverandre selv om det er sammen vi bør være.!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå