Gå til innhold

Hva skal jeg pakke med til syden?

Anbefalte innlegg

Gjest sydenjomfru
Skrevet

Har aldri vært i syden før og skal reise dit 14 dager å være. Hva skal jeg pakke med..mange bikinier/bh-er osv?:P jeg er helt koko på slikt...topper og alt, man får vell kjøpt slike ting der borte også så?:P

vurderer å ikke ta med badehåndkle grunntet de tar så stor plass i kofferten, heller kjøpe der nede i syden..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har aldri vært i syden før og skal reise dit 14 dager å være. Hva skal jeg pakke med..mange bikinier/bh-er osv?:P jeg er helt koko på slikt...topper og alt, man får vell kjøpt slike ting der borte også så?:P

vurderer å ikke ta med badehåndkle grunntet de tar så stor plass i kofferten, heller kjøpe der nede i syden..

Hvor skal du? Pakkingen avhenger litt av hvor du skal, synes jeg. Noen steder er påkledningen veldig uformell, andre steder er det kjekt å være litt pen i tøyet.

To bikinier er kjekt. En å gå med, en som henger til tørk fordi du har badet.

Hvor mye tøy bruker du vanligvis å bruke? Pakk fornuftig. Ikke lass i. Og pakk plagg som lar seg kombinere med mange andre plagg. Ikke pakk en topp og en bukse/skjørt som bare passer med hverandre. Og husk at det går an å vri opp et plagg i vasken og få det tørt fort. Iallfall er det god tørk på Chios hvor vi pleier å feriere.

Badehåndkle har jeg droppet de siste årene. Jeg bruker pareo/saraong. Den kan brukes som omslag på stranden eller når man er på rom/leilighet, håndkle, liggeunderlag på solseng(er kjekt å knytte fast) og andre ting. Fort å skylle opp, fort tørr, veier lite og tar liten plass i kofferten i motsetning til store, tykke badehåndklær. Du får sikkert kjøpt slike tøystykker der hvor du skal :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...