Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 11. juni 2008 #1 Del Skrevet 11. juni 2008 Hei Er det noen som kan hjelpe meg. Hvilken farge skal man velge på strømpebuksa til hvilke type/farger på klær og sko? feks sort skjørt og sorte sko med åpen tå Blir kjempeglad om noen kan svare meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Åberg Skrevet 11. juni 2008 #2 Del Skrevet 11. juni 2008 Til svart kan man jo bruke hva som helst da, men nå om sommeren ville jeg nok fort gått for hudfarget selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tante fiolett Skrevet 12. juni 2008 #3 Del Skrevet 12. juni 2008 Det spørs jo litt hvilken look du går for og hvilket uttrykk du ønsker å skape. Sort skjørt og sorte sko høres veldig klassisk ut, og hvis du øsnker å være klassisk ville jeg også valgt hudfarge. For å gjøre dte litt mer funky ville jeg valgt tette, ensfargede strømpebukser i knallfarge, f.eks. blått, grønt, lilla osv. - you name it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
En som vet Skrevet 13. juni 2008 #4 Del Skrevet 13. juni 2008 Jeg synes ofte ikke hudfargede strømpebukser ser så veldig bra ut jeg, da ville jeg heller gått uten! Ellers er jo knallfargede strømpebukser ganske kult da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå