Molanya Skrevet 20. mai 2003 #1 Skrevet 20. mai 2003 Gjør herved oppmerksom på at "stille sone" betyr stille sone. Det betyr dermed ikke at vi skal flire, le, gaule, prate høyt (med hverandre, eller i mobiltelefonen), ikke finne telefonen som ringer på høyeste volum nederst i veska, og så videre, og så videre. Eller "oppdage" når vi går av, at "oi! stille sone!"! Takk! %"&/¤/(
Livets datter Skrevet 20. mai 2003 #2 Skrevet 20. mai 2003 Fint at du tar opp dette. Jeg satt på "stille" sone her om dagen. Noen rader foran meg var det en kar som fant ut at han skulle høre gjennom alle ringelydene på mobilen sin... Går det virkelig an å være så... sorry... KORKA???
Gjest Cheyenne Skrevet 20. mai 2003 #3 Skrevet 20. mai 2003 Det innebærer også å ikke ta med seg unger som ikke klarer å sitte stille på plassen sin men må løpe rundt omkring og hyle og skrike. Stillevogn er stillevogn.
Bertha Skrevet 20. mai 2003 #4 Skrevet 20. mai 2003 Enig stillesone er STILLE-sone. Derfor jeg ofte går dit, for å få fred. Satt der igjen for noen dager siden, og det tror jeg faktisk er første gangen jeg har opplevd at det faktisk var virkelig S T I L L E helt til Oslo S. Deilig! Det som oftest skjer er at folk snakker i mobiltelefonen der. Tror visst at ingen andre hører hva de sier. Så kommer servicepersonalet og ber dem om å avslutte samtalen, noe folk også gjør. Helt til det ringer igjen... ARRRRGH! :evil:
makeløs Skrevet 20. mai 2003 #5 Skrevet 20. mai 2003 Nå tar ikke jeg ofte flytoget, jeg bor jo ikke i Oslo. Men det hender jeg er på besøk, og de gangene jeg har tatt flytoget så har det alltid vært stille. Men det tar jo ikke lange tiden til Gardermoen heller.....
Gjest Poirot Skrevet 20. mai 2003 #6 Skrevet 20. mai 2003 ...og det samme gjelder på Inter City toget. Det vil si at sykepleiervenninder fra Lillehammer IKKE skal sitte og skravle i vei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå