Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei.

Til dere der ute som har reist til sydenland og bestilt uspes., hvordan gikk det?

Lyst til å reise nå i slutten av juni-begynnelsen av juli, og mye uspes. til billig pris.

http://www.apollo.no/ksb/ospec.htm

Lurer på punkt nr. 10 der.. Ikke do og dusj på rommet?

Lurer også på det med lommepenger, hvor mye er vanlig å ha med seg når man skal være i sydenland i 1 uke. Er ikke store shoppere og shopping er heller ikke det vi prioriterer når vi er på ferie.

Litt ny i dette:P

Endret av Amk
Gjest Gjest_rosa_*
Skrevet
Hei.

Til dere der ute som har reist til sydenland og bestilt uspes., hvordan gikk det?

Lyst til å reise nå i slutten av juni-begynnelsen av juli, og mye uspes. til billig pris.

http://www.apollo.no/ksb/ospec.htm

Lurer på punkt nr. 10 der.. Ikke do og dusj på rommet?

Lurer også på det med lommepenger, hvor mye er vanlig å ha med seg når man skal være i sydenland i 1 uke. Er ikke store shoppere og shopping er heller ikke det vi prioriterer når vi er på ferie.

Litt ny i dette:P

Gjest Gjest
Skrevet

hei !

For to år siden reiste eg og kjæresten min uspesifisert til "syden".Me var åpne for alt...og havna på mallorca.Då me bestilte fekk me veta at me skulle til magaluf - område , men ikkje kva hotell. Då me landa på mallorca ,måtte me finna "vår" buss dette var greitt då det jo står guidar med plakatar kor dei kjøre til. bussen kjørte oss (og mange andre) heilt til døra.ok hotel med lite basseng utfor.midt i disco \bar område så det merka me jo litt .ikkje ro før 3-tida på natta.så etter 2 dagar måtte me flytta ,me fekk eit info .skriv om at uspes.gjester måtte ut neste dag.Ein buss kom kl.10 å henta oss og mange andre som reiste på same måte som oss.Me fekk et mykje finare hotel stort og flott !!!kjempe basseng \m bar underholdning på kvelden. stor ballkong. reint å fint. Litt lengre å gå til eit sentrum...me tok helst buss det gjekk fint. leigte også bil. kjempelang strandpromenade få minutt fra hotellet. min erfaring er at uspesifisert går heilt fint (,iallefall for oss uten barn..?) bad og toalettforholda er gode.

Når det gjeld penger vil eg sei at det meste ein kjøpe er mat og god drikke.Me bruke mest visakort,men har litt småpenger i lomma!

Skrevet

Jeg har reist uspesifisert 6-7 ganger. En gang havnet vi på et skikkelig dårlig 2 stjerners hotell, mens de andre gangene har vi vært heldige å havnet på 3 og 4 stjerners. Alle gangene med eget bad og alle gangene med basseng på hotellet.

Reiser man i lavsesongen tror jeg sjansene for å havne på gode hoteller er bedre. Det er i alle fall min erfaring. Da fyller de opp de hotellene de selv eier eller har avtaler med.

Mens det i høysesong gjerne selges uspesifiserte reiser hvor man ofte havner på hoteller som ikke nødvendigvis er de som operatøren benytter seg av ellers i året. Dermed er kvaliteten på disse av og til dårligere.

Skrevet
Jeg har reist uspesifisert 6-7 ganger. En gang havnet vi på et skikkelig dårlig 2 stjerners hotell, mens de andre gangene har vi vært heldige å havnet på 3 og 4 stjerners. Alle gangene med eget bad og alle gangene med basseng på hotellet.

Reiser man i lavsesongen tror jeg sjansene for å havne på gode hoteller er bedre. Det er i alle fall min erfaring. Da fyller de opp de hotellene de selv eier eller har avtaler med.

Mens det i høysesong gjerne selges uspesifiserte reiser hvor man ofte havner på hoteller som ikke nødvendigvis er de som operatøren benytter seg av ellers i året. Dermed er kvaliteten på disse av og til dårligere.

Har du noen erfaring med hvilke selskaper som har gitt deg best hotell?

Jeg har reist fire ganger (som jeg kommer på i farten:

Apollo: dårlig hotell i Hurghada (2 slitne stjerner tipper jeg, uten basseng, et stykke til en dårlig offentlig strand, endte med å betale oss inn i hagen på et av de finere hotellene i byen)

Star tour: Gran Canaria: dårligere enn noen i katalogen, tipper også her 2 stjerner, Ayia Napa: dårligste i katalogen, to stjerner pluss? Begge steder var sentrale, med svømmebasseng, men ellers ganske shabby rom. Dog MED eget bad.

Ving: Side, 4 stjerners hotell, veldig fint, men langt til stranda og et stykke fra byen også.

Summa sumarum tror jeg at jeg har vært litt uheldig, men stort sett går det jo an å kjøpe seg ut av de verste hotellene for mellomlegget til et vanlig hotell, så da er et jo bare å sjanse :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...