Gjest Småstressa Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Lurer på om dette er stedet for å få litt innputt, og utenforstående hjelp.. Jeg tror ikke jeg klarer å tenke helt klart Vi gifter oss om litt under 3 mnd. Nå skal innbydelsene endelig sendes ut (Jeg vet vi er sent ute, så dere trenger ikke si noe på det.. =) ) Til middag skal vi ha nærmeste familie (Foreldre, søsken, besteforeldre og forlovere). Egentlig skulle jeg ønske å be alle til middag, men dette blir altfor mange for oss- vi vil heller ha en litt "intim" middag. Så vi tenkte å heller be tanter og onkler til kaffe etterpå, da vi har en del (omtrent 25 tilsammen). Mest fra min side, men jeg har ikke hatt noe god kontakt med mange av de. Jeg vil jo veldig gjerne at de jeg har hatt bra kontakt med skal bli bedt, men jeg har ikke moral nok til å kun be de og ikke resten. Vielsen er kl. 16 og ingen har spesiell lang reisetid for å komme hit (30 minutter med bil for alle minus 1). Ser for meg at kaffe blir rundt kl. 20, er dette for sent? Jeg var selv kaffegjest i et brylupp kl. 20, og det var ikke noe problem for min del.. Men.. Huff.. dette ble langt og sikkert veldig rotete.. Unnskyld Alt er kaos i hodet mitt akkurat nå.. heHE
Fun Light Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Høres veldig fint ut alt det der syns jeg Masse lykke til! Husk å nyte veien frem mot den store dagen også, og husk at stress ikke gjør ting særlig mye bedre.. Senk skuldrene og gled deg over denne store begivenheten! :rødme:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå