Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå viser jeg meg vel som verste facebook nerden, men irriterer meg over at jeg ikke kommer inn nå!! Er det bare nettet her hos meg eller ligger sida nede hos andre også? :trist:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nå viser jeg meg vel som verste facebook nerden, men irriterer meg over at jeg ikke kommer inn nå!! Er det bare nettet her hos meg eller ligger sida nede hos andre også? :trist:

Funker ikke her heller:(

Skrevet

Jeg kom inn der.

Gjest Gjest_Girly_*
Skrevet

Har også problemer. Sånn som at innloggingssiden ikke vises, og når jeg logger ut vil den heller ikke vises.. MEN, om du har en logg over facebook så bare velg en link der du har vært inne på facebook, f.eks facebook.com/friends/?online for da kommer du til den "Du må logge inn for å se denne siden". Forferdelig tungvint, men til problemet er fiksa, så er det løsningen for oss avhengige;) Håper det funker for deg!

Gjest Gjest
Skrevet

Av en eller annen grunn når jeg går inn på www.facebook.com så blir jeg redirected til nb.facebook.com istedenfor no.facebook.com.

Er det det som skjer, eller kommer dere ikke videre etter man har logget seg inn?

Skrevet

jeg kommer inn med internett explorer men ikke med firefox.. Kanskje det er sånn hos dere også`?

Gjest Gjest_Girly_*
Skrevet

Ja, bruker firefox! og får også opp nb.facebook.. skjønner ikke hvorfor.

Skrevet
Ja, bruker firefox! og får også opp nb.facebook.. skjønner ikke hvorfor.

ja det var nb.facebook som kom opp hos meg med firefox også, men som sagt ikke med internett e.

Skrevet
jeg kommer inn med internett explorer men ikke med firefox.. Kanskje det er sånn hos dere også`?

Samme her. Utrolig irriterendes siden det bare er firefox jeg bruker til vanelig.

Skrevet

flere andre som har det andre veien, at det ikke funker i IE, men i firefox..

Men bare bytt ut nb, med no så skal dere komme inn.

Skrevet
Av en eller annen grunn når jeg går inn på www.facebook.com så blir jeg redirected til nb.facebook.com istedenfor no.facebook.com.

Er det det som skjer, eller kommer dere ikke videre etter man har logget seg inn?

Akkurat det som skjer hos meg også, og jeg bruker firefox! Æsj, liker ikke å bruke explorer heller -nei, nå har jeg enda en god grunn til å bruke Opera! *laste ned*

Skrevet
Akkurat det som skjer hos meg også, og jeg bruker firefox! Æsj, liker ikke å bruke explorer heller -nei, nå har jeg enda en god grunn til å bruke Opera! *laste ned*

Jeg lastet ned nå, det var bra:) takk for tipset:)

Gjest Nedfallsgjest
Skrevet

Irriterende til tross, det er bare å bytte ut en -1- bokstav. Fra nb.facebook.com til no.facebook.com !

Bytte ut hele nettleseren pga av en slik feil virker veldig lite gjennomtenkt, hvis man faktisk liker firefox!

En enkel måte å løse problemet på er jo bare legge no.facebook.com på bokmerke ? Er det ikke egentlig naturlig å ha facebook på bokmerke, hvis man er innom der flere ganger pr dag ?

Skrevet
Irriterende til tross, det er bare å bytte ut en -1- bokstav. Fra nb.facebook.com til no.facebook.com !

Bytte ut hele nettleseren pga av en slik feil virker veldig lite gjennomtenkt, hvis man faktisk liker firefox!

En enkel måte å løse problemet på er jo bare legge no.facebook.com på bokmerke ? Er det ikke egentlig naturlig å ha facebook på bokmerke, hvis man er innom der flere ganger pr dag ?

var jo ikke bare derfor da men er morsomt med noe nytt:)

Gjest Gjest
Skrevet

Har facebook som bokmerke men blir redirected likevel. Irriterende å alltid må bytte ut en bokstav hele tiden også da...

Jeg liker Firefox, så jeg kutter heller ut Facebook til det minimale.

Men forstår at folk bytter til Opera, for det er jo ikke bare facebooksiden som er problem med i Firefox. Selv om det sikkert er en del sider som ikke virker slik de skal i Opera også. Men Opera er nå et godt alternativ lell!

Gjest Nedfallsgjest
Skrevet
Har facebook som bokmerke men blir redirected likevel. Irriterende å alltid må bytte ut en bokstav hele tiden også da...

Jeg liker Firefox, så jeg kutter heller ut Facebook til det minimale.

Men forstår at folk bytter til Opera, for det er jo ikke bare facebooksiden som er problem med i Firefox. Selv om det sikkert er en del sider som ikke virker slik de skal i Opera også. Men Opera er nå et godt alternativ lell!

Har ingen problemer med redirecting når jeg bruker no.facebook.com, rar feil, men likevel ett minor problem.

Har du eksempler på andre sider som trøbler med firefox?

*I testehumør*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...