Kathie Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 (endret) Jeg har endelig (etter lang leting) funnet en supergrei leilighet som skal leies i fra august og frem til neste sommer. Det er en liten sjøbod ved vannet - som er nyoppusset innvendig. Den er derimot ikke like fin på utsiden.. Har ikke tenkt til å male eller noe sånt, siden jeg bare leier - men tenker å lage det med lys og blomster, siden det antakeligvis blir mange grillfester der. Kommer til å være mye ute på brygga der, så vil gjerne at det skal bli ordentlig fint http://img367.imageshack.us/img367/3795/img1911ur8.th.jpg Slik ser det ut der nå Hadde satt kjempepris på noen tips Innlegger er redigert ihht. Reglene Kristin - mod Endret 12. juni 2008 av Kristin
lillesky Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Så utrolig koselig! Når jeg søker etter interiørinspirasjon pleier jeg å søke på google etter det jeg leter etter. Hvis du vil ha maritim stil kan du bl.a. søke på New England style. Lykke til!
Gjest Helen Parr Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Du kommer langt med en real opprydning der. Jeg synes fargen på huset var kjempefin, forresten. Ellers er det igrunn bare lommeboka som setter grenser for hva du kan gjøre. For eksempel kan du skaffe en grill, et bord og noen stoler og kanskje en adirondackstol til å sole seg på. En fin utelykt, noen puter, en stor steinurne med hortensia og ikke minst masse vin og god mat på bordet. Ha det koselig på brygga, det så veldig fint ut der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå