Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Er 30 grader for varmt? Er det kaldeste programmet jeg har på maskinen, og håndvask er jeg litt for lat til nå
Gjest dracula Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Isvann er det beste. Så vask bort flekkene i kaldt vann før du vasker i maskinen du.
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Såpass ja. Tviler litt på at jeg tar meg tid til det, men skyller de i kaldt vann først og legger til bløt en stund. Er uansett ikke krise om det blir flekkete Men ingen som har forsøkt på 30 grader?
Gjest antigartner Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Blod koagulerer vel ikke ved 30 grader. Da ville vi jo gått rundt som noen blodpropper alle sammen Jeg har alltid lagt ting i bløt først (så kaldt som mulig), og vasket ved 30 grader etterpå. Av og til er ikke flekken blitt helt borte, men som regel har resultatet vært bra.
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2008 #5 Skrevet 22. juni 2008 Gikk helt fint dette La det fortløpende i bløt, og vasket på 30 grader frst, og slengte de sammen med kokvasken etterpå. Rene og pene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå