Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde store planer om at jeg skulle greie å bli brun til bryllup, men tiden strekker ikke til slik at jeg får tatt nok solarium.

Siden kjolen min er uten armer er jeg nødt til å være litt brunere enn det jeg til vanlig er, og vurderer selvbruningskrem.

Noen som har prøvd slike kremer, og har noe merke å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil ikke anbefale selvbruningskrem, da det let blir sjoldete, men hvis du bruker skum blir resultatet mye bedre. Et lite tips fra lille Nikki, som selv må bruke skum pga for dårlig tid til solarium...

Husker desverre ikke navnet på selvbruningsskummet i farta, men skal si i fra når jeg kommer på det....

Gjest Anonymous
Skrevet

Har du ikke ti minutter to ganger i uka til å ta sol engang?

Jeg tør ikke bruke selvbruningskrem før bryllupet... I såfall hadde jeg gjort det i salong!

Men til spm. ditt - jeg tror TV2 Hjelper deg hadde en test - se på nettsidene deres.

Gjest Lady-M
Skrevet

Har aldri fått skolder av å bruke selvbruningskrem. Kremen må smøres godt inn i sirkel-bevegelser. Smør først et tynt lag, vent 1 time og smør en gang til. Men bruk et skikkelig merke, selv bruker jeg Shiseido.

Lurt å spørre om råd i parfymeri. :wink:

Skrevet
Har du ikke ti minutter to ganger i uka til å ta sol engang?

Problemet mitt er at det bare er 3 1/2 uke igjen!

Skrevet

du kan veldig lett få farge i solarium på 3,5 uker! Gå to ganger i uka! Det skal jeg ihvertfall! Og hvis du ser når det nærmer seg at du ikke har fått den fargen du ønsker; stikk innom en salong å få det gjort. Det er det beste resultatet. Selv skal jeg også gifte meg 14.juni og prøver iherdig å sole meg. Men jeg tar 20 min hver gang. Det bør bli passe.

En annen ting: Pass på at du ikke blir så unormalt brun i forhold tl brudgommen. På bilder synes dette med en gang, og det ser innmari teit ut!

Lykke til!

MissS

Gjest Anonymous
Skrevet

Problemet mitt er at det bare er 3 1/2 uke igjen!

Ikke noe problem å få farge på den tiden! Har du tid til det, så tar du sol annenhver dag til du har fått den fargen du vil ha, og så kan du slappe av frem til bryllupet :D , evt. ta en liten soltime den uke du gifter deg.

Jeg tar ganske lett farge, og bruker ca. 2 uker på å bli passe brun.

Skrevet

Å IKKE bruk Lancome sin.. Da blir du GUUUUUL! :-?

Gjest Madden
Skrevet

Jeg anbefaler å ta behandling ved hudpleiesalong e.l. Da får du noenlunde garanti for resultatet! en veninne av meg tok slik behandling for en tid tilbake og var svært fornøyd. Det ga en jevn fin og gyllen farve! så helt naturlig ut og har holdt lenge!

Lykke til! :D

Skrevet

Enig med Maddie! Jeg har (nesten) bestemt meg for å ta en St Tropez behandling i salong et par dager før bryllupet. Det tar 1,5 timer og inkluderer peeling først, varer i ca 2 uker, og koster mindre enn jeg trodde: 875,- var det beste tilbudet jeg fant. Skal gi en utrolig pen og naturlig farge.

IKKE ta solarium!! Kjempeskadelig for huden!!

Skrevet

Må bare hive meg på det de siste har sagt!!! Selvbruningskrem i hudpleiesalong må være det beste alternativet!!!!!

For du må huske at du helst ikke skal ta solarium de siste to ukene før bryllupet hvis du vil unngå å se rød ut på bildene.... selv om det ikke virker som om du er rød i virkeligheten.... :oops:

Skrevet

Jeg flytter tråden din til Velvære. Hvis du søker her, finer du mange tråder om selvbruningskremer. Det er også en sjanse for å få flere svar.

Selv rakk jeg heller ikke sole meg før bryllupet og brukte selvbruningskrem - og synes det funker utmerket. Bruker FakeIt fra Body Shop.

Gjest Engel, ikke pålogget
Skrevet

Jeg har prøvd Fake It fra bodyshop. Ser at de på testen påstår at den har ok lukt, men når den begynner å virke så stinker den! Og lukten henger i et par dager uansett hvor mye man dusjer!! jeg måtte nesten sove på gjesterommet, sambo ble helt kvalm av lukta! :lol:

Ta solarium du! Hvis du tar 10-15 min ca annenhver dag så har du fin farge etter 3 uker. Det får jeg, og jeg er veldig lys i huden!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg og skal gifte meg 14.juni, og har heller ikke startet å ta sol enda. Skal begynne på fredag,jeg, og prøve å ta annenhver dag fremover. Det betyr minst 7 soltimer, noe som bør være nok. Skal jo,som noen påpekte her, ikke se unaturlig ut i forhold til mannen heller.

Skrevet
Et lite tips fra lille Nikki' date=' som selv må bruke skum pga for dårlig tid til solarium...[/quote']

Har du prøvd Solhusets kanonsenger? Jeg var en tur i Ski i går og tok 12 minutters solarium i en slik kanonseng. Det er noe annet enn SATS her på Kolbotn har! Flere rør, jevnere farge, mindre solbrent og i enden bedre og mer brunfarge :-)

Jeg skal definitivt gidde å kjøre til Ski flere ganger den neste uka for å ta solarium i kanonseng!

Skrevet

Ta med din tilkommende og ta sol da vel?

Er jo bare fint å se litt sommerbrun og fresh ut når man gifter seg!

Skrevet

Oppdaget nettopp en kjip ting:

Hvis du har hatt plaster på huden den siste tiden, vær veldig forsiktig med selvbruningskrem! Jeg trodde jeg hadde fått skrubbet ned huden der jeg har hatt store plasterpads før jeg gikk over med selvbruningskrem. Nå har alle stedene hvor det var lim blitt brunere enn resten, og der det var bomull er det lysere enn resten. Har med andre ord 3 store, fine firkanter øverst på skulderen. Det ser veldig pussig ut... Må skrubbe hardere før neste påføring, ja.

Catzy

- lappeteppe

Skrevet

Hold dere langt unna solarium uken før bryllupet, MINST! Man er rødmusset nok som det er denne dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...