Gjest 09me Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 jeg skal holde utdrikkningslag for ei venninne av meg, og lurer på, er det vanlig å ha med veninner i utrdikkningslaget som ikke skal i bryllupet? ho har en del eldre veninner som ho ikke har så mye kontakt med nå. jeg synes det hadde vært veldig koselig om disse blir med i utdrikkningslagen, sånn for gamledagers skyld. hva er vanlig?
Gjest Lille Bie Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Det er vanlig å ha med venninder som ikke skal i bryllupet i utdrikkningslaget ja!
cypress Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Ja absolutt, invitér alle venninner, både bryllupsgjestene og andre!! Og husk at det er helt lov å be bruden om en liste over de hun ønsker å ha i utdrikningslaget sitt!!
Sol79 Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Jeg syns ikke det er noe poeng i å invitere folk som ikke blir invitert i bryllupet - om det skal feires i den skala. Det er vel også vanlig å spørre bruden om en liste med navn på hvem hun vil invitere, så slipper du å leke detektiv.
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 Jeg syns ikke det er noe poeng i å invitere folk som ikke blir invitert i bryllupet - om det skal feires i den skala. Det er vel også vanlig å spørre bruden om en liste med navn på hvem hun vil invitere, så slipper du å leke detektiv. Jeg har akkurat blitt drukket ut og synes det var veldig hyggelig at det også var med venninner som ikke skal i bryllupet.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 11. juni 2008 #6 Skrevet 11. juni 2008 Jeg har akkurat blitt drukket ut og synes det var veldig hyggelig at det også var med venninner som ikke skal i bryllupet. Jeg regner med at mitt utdrikningslag er nært forestående og vet at det vil bli både de som skal i bryllupet og gamle venninner! Synes det er veldig koselig å kunne samle mange, ikke så ofte en treffes lenger. Min forlover har spurt meg om liste, og det synes jeg var helt greit. Lykke til med å arrangere utdrikningslag, tror det viktigste er å tenke på hva bruden ønsker.
Shabana Skrevet 13. juni 2008 #7 Skrevet 13. juni 2008 På lørdag som var hadde jeg mitt utdrikningslag, og der var det både inviterte og ikke inviterte. Forloveren min hadde tydeligvis spurt folk på listen min om det var fler som det kunne være en ide å be. Jeg synes bare det var kjempekoselig, og vi hadde en fantastisk dag sammen hele gjengen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå